Verzameldraad Algemene vragen - Carnavalsevent 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Ik denk ook dat ik het niet ga redden heb nog 28 repen papier nodig ...............die komen weinig uit de grond grrrrrrr over n`uurtje nog oogsten ,,,,,,,,:(

    Helaas te weinig tijd voor de manden ..........dank aan de boertjes die geholpen hebben ..........
     
    Laatste bewerkt: 9 Februari 2016
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb alleen wat vraagjes hoe het zit. In de minuut voor het einde van het event werden de punten van de snoepjes linksonderin niet bijgeteld en probeerde het nog een keer uit met als starttijd nog in die laatste minuut en de eindtijd was wel net na het event (tijd die mijn computer aangeeft). o_Ok hiervan werden deze punten niet bijgeteld. Nu staat in de opslag onder overig wel de punten van de snoepjes van deze 2 keer vangen. Wat ik nu graag zou willen weten zijn de overige dingen die ik met die 2 manden heb gekregen ook bij de betreffende dingen bijgeboekt of is dit verloren gegaan. Mijn 2e vraag is of het puntenaantal van de snoepjes gelijk al bijgeboekt is met het einde van het event. Ik kan dit aantal nergens terugvinden.
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Om dat na te kijken zal je een ticket naar support moeten sturen. Wellicht kunnen ze het daar in je log zien. Omwisseling gebeurt altijd later via een script.
     
  4. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Ik heb een vraag. Ik zag niet in mijn schuur dat ik maar 5 snoepjes zou hebben terwijl toen ik voor 14.00 uur afsloot ik meer dan 14.000 punten aan snoep had. Is dit een bug?
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb zelfs maar 1 lolly staan;) Maar dit is gewoon een weergavefoutje. Wat je aan snoep hebt gescoord staat in je log.:)
     
  6. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Bedankt voor het fijne berichtxD;)
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Heb ik inmiddels gedaan. Bij Hulst heb je wel een deel van mijn vraag beantwoord. Ik ben dus toch iets wijzer geworden.

    Ik kreeg net de omwisseling van de puntwaarde van de snoepjes. In de eventfaq staat dat dit omgewisseld zou worden voor 3 EP + 2 BD, echter dit is voor 2 EP + 2 BD gedaan. Ik dacht ik meld het even. Ik weet niet of het verkeerd staat in de event FAQ of dat de omwisseling verkeerd is gegaan.
     
    Laatste bewerkt: 10 Februari 2016
  8. krisje26

    krisje26 Forumleerling

    Ik wil hetzelfde melden als fairie.
    Bij mij ook omgewisseld voor 2BD en 2EP terwijl in de FAQ staat 3EP en 2BD
     
  9. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Vanmiddag heeft een script gelopen waarmee voor elk snoepgoed-punt uit het event 3 EP en 2 BD op je account is geboekt.
    Helaas heeft de programmeur in de popup het bedrag van de BD ook gebruikt voor de EP in plaats van het geboekte aantal.

    We hebben het gecheckt en de juiste aantallen EP en BD zijn wel geboekt.


    Bovenstaande staat in de aankondiging hierover. Dus de weergave is fout maar het geboekte klopt wel.
     
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb het net inderdaad bij de o.a. gelezen. Voor ik het had gepost heb ik dit niet bij de o.a. zien staan. Als ik naar de tijd kijk die daarbij staat zou het daar wel hebben moeten staan maar was er voor ik het postte echt nog niet zichtbaar.
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Nochtans is de OA geschreven en geplaatst op het daarbij gemelde tijdstip.
    Wat niet uitsluit dat je het niet gezien hebt want de pagina ververst niet uit zichzelf.
    En soms blijft er wat in je browsercache hangen.

    Belangrijkste is echter dat je antwoord op je vraag hebt gehad.
     
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dan blijft alleen de mogelijkheid over dat er wat in de browsercache was blijven hangen. Ik had op dat moment mijn computer aangezet, mijn spel geopend en vervolgens het forum. Het was toen niet zichtbaar bij mij bij de o.a., maar dat doet er verder ook niet (meer) toe. Zoals je al zei, ik heb antwoord op mijn vraag en daar ging het tenslotte om. En ik ben ook gelijk weer iets wijzer geworden. Dat van die browsercache wist ik dus niet. Ik dacht altijd dat na verversen of als het afgesloten is geweest dat je dan gelijk (altijd) alle recente informatie te zien moest krijgen.
     
  13. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    iedereen die mij geholpen heeft bedankt ik heb de quest gehaald
     
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Heb je je misschien in het draadje vergist? Vandaag liep het Valentijnsevent af en dit is het draadje van het Carnavalsevent. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.