Verzameldraad Algemene vragen - Carnavalsevent 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het is wel belangrijk dat je regelmatig je flascache leegt. Daar dan je de link in mijn handtekening voor gebruiken. Dan op alle sites verwijderen, bevestigen en je browser opnieuw opstarten. Veel succes verder.:)
     
  2. tarara04

    tarara04 Forumbeginner

    ok bedankt
     
  3. [truus]

    [truus] Gelegenheidsauteur

    hallo ik heb mijn 2 wagens af maar ik kom niet verder weet iemand hier iets meer van hoor het graag

    groetjes en veel speelplezier truus timmermans
     
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    De trap er tussenin is ook een deel van de wagen die je moet doen... :cry:
     
  5. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    als je 2500 punten heb gehaald met het vangen van snoepgoed.
    gaat de teller weer omhoog wat betekend dit?
     
  6. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    De punten per snoepje worden opgeteld en je ziet hun totaal (vanaf voltooien van de 2500 punten) linksonder staan.
    Helaas staat er "benodigd" boven maar deze heb je dus behaald.
    Iedere punt wordt na afloop van het event omgezet in 3 EP + 2 BD.
     
  7. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Bedankt voor de info
     
  8. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    dus je kan beter geen snoepjes opvangen

    waarom blijft het mandje toch steeds hangen? ik heb alles geleegd maar nog steeds wil het mandje niet goed mee zo vang je een heleboel niet
     
    Laatst bewerkt door moderator: 8 Februari 2016
  9. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Misschien in een andere browser spelen, wilt ook nog wel eens helpen. En ik gooi nu steeds opnieuw de cookies eruit, terwijl dat normaliter helemaal niet zo vaak hoeft.
     
  10. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    Ik twijfel of ik het red om de manche bij elkaar te krijgen. maar ik heb wel snoepjesmanden, hoeveel tijd is er nodig om die in te leveren. en waar kun je zien hoeveel ik er heb.
    bedank alvast voor het antwoord.
    groet ronald.
     
  11. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    de mandjes zitten in je voorraadschuur onder de tab overige

    ik zal even 1 papierrol sturen
     
  12. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    wat aardig, bedankt hoor.

    ik heb 90 manden, hoeveel tijd heb ik nodig om die te gebruiken?
    Als ik tenminste het geluk heb om het te halen.
    groeten Ronald.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 8 Februari 2016
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Bij inleveren van een mandje heb je 25 seconden om dingen op te vangen. Dus als je uitgaat van 2 per minuut dan duurt het met je 90 manden 45 minuten.

    Het ligt er natuurlijk wel aan of je alles achter elkaar doet of even pauzes inlast.
     
  14. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    o jee, maar goed, eerst maar eens zien of ik het haal.
    bedankt hoor.
     
  15. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    De cursor is bij het snoepjesvangen niet zichtbaar maar als je niet precies met de cursor op het mandje staat, blijft dat mandje staan waar het staat. Mijn ervaring is dat je moet proberen om in te schatten waar je zit met de cursor. Als je teveel beweegt met je hand gaat die naar boven of beneden. Het is hier, dacht ik al gezegd, maar proberen om op één lijn te blijven en dan lukt het aardig.

    Edit klopt niet helemaal, heb het net getest en de cursor hoeft niet precies op het mandje maar mag niet buiten het houten kader van het speelveld.
     
    Laatste bewerkt: 9 Februari 2016
    nuestra59 vindt dit leuk.
  16. bepsels

    bepsels Forummeester

    Ik geloof ook niet dat ik het event ga halen, ik moet nog onwijs veel DI. Ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd doe helaas......
     
  17. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    ik red het ook niet bij de mandje ben ik nog niet,vraag papiertjes en krijg mandjes dus het schiet niks op
     
  18. inox1952

    inox1952 Junior expert

    zeer veel verversen scherm ,veel verlies
     
  19. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Jammer! Iets minder dan 200 amarant tekort om laatste in te kunnen leveren voordat ik snoepjes kan vangen. Ik moet zo werken dus helaas ook geen tijd om het alsnog te kweken. Jammer. was zoooo dichtbij....
     
  20. tyfamam

    tyfamam Forumbeginner

    Waarom staat er: "je kunt aan andere delen werken of meedoen met de optocht" als je helemaal niet mee kan doen zonder de volledige wagen af te maken??? Ik ga het gewoon niet redden omdat er te weinig DI zijn. Staat er "meteen afronden voor 283 tulpguldens", deze optie gedaan, dus geld er in gestopt, blijkt het maar om één stapje te gaan! Wat een oplichterij zeg.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.