Verzameldraad Algemene Vragen - Boerderijkampioenschap

Discussie in 'Help archief' gestart door enk52, 14 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucy6666

    lucy6666 Gevorderde

    ik wil wel eens weten of wij met die boederijspel het wel allemaal halen met opdrachten en nu met de wolkenrij ik denk zelf dat het niet haalbaar is. als het tot zondag 22.00 uur duurt
    wat nu te doen bp ? er komen heel wat planten tekort
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Keuzes maken wat je met de gewassen wilt die je nog kunt verbouwen. Je kunt zoveel mogelijk de opdrachten voor de wolkenrij doen, die vlaggen leveren 4 andere vlaggen op voor minder gewassen. Daarnaast dan opletten of je liever stallen, stekjes of andere prijzen erbij wilt.
    De FAQ was weken geleden al bekend en de waarschuwing dat alles alleen haalbaar is met 6x per dag oogsten of vaker.
    Voor de meeste spelers is dat niet te doen en is het dus keuzes maken.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    Koop net een grote boerderijkampioensmand maar daar zit geen 1x Boerderijkampioenschapsvlag bij hoe kan dat staat er wel bij .
     
  4. Mrs.M

    Mrs.M Gelegenheidsauteur

    hier net zo zit er niet bij hoe kan dat
     
  5. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    300x Oléander
    30x Stok
    1x Boerderijkampioenschapsvlag daar staat het
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit kan alleen support nakijken. Het beste is dus even een ticket te sturen
     
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb 2 accounts.
    Wanneer ik het eventveld beide met een verschil van 1 minuut oogst en zaai (Oleander.)
    Hoe kan het dat de ene nu klaar is en de andere nog 23 minuten groeien moet??
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb je bij de ene een betere veredeling dan bij de andere?
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ehh, farmermikkie misschien ben je er zelf al achter maar op het eventveld kan je alleen water en mest gebruiken. Vinc05, misschien heeft er bij 1 boerderij het mest niet gepakt. (of misschien vergeten)
     
  10. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    fairie daar kun je ook gewassen inzetten voor een veredeling bij het blauwe gebouw
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ehh, ja hoor fairie, daar ben ik al vanaf het begin van het event achter. xD
    Dat staat los van de veredelingen die je in week 2 van dit event voor het eventgewas kon halen.

    Maar het is inderdaad mogelijk dat het ene account geen mest of water had gekregen, en dat dat het tijdsverschil zou verklaren.
     
  12. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Oh ja Fairi dat zou het kunnen zijn. Ik heb verder geen verdelingen dus blijft dat over.
    Bedankt Sylvia.
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik had inderdaad geen erg in de veredeling. Hier doe ik zelf niets mee met events op dit veld. Wat ik lees van andere spelers voor je er 1 vrijspeeld dan gebruik ik het liever om in te leveren. Beide dankjewel voor de aanvulling.

    Ik dacht er aan, omdat met water het 4 uur duurt en met mest 3.36 uur. Het verschil hierbij is 24 minuten. Als je het 1 minuut na elkaar doet wat je zegt heb je dan precies het verschil van je 23 minuten.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.