Verzameldraad Algemene Vragen - Boerderijkampioenschap

Discussie in 'Help archief' gestart door enk52, 14 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    er staat week 3: vanaf 28 juni
     
  2. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

  3. john-j

    john-j Forum-hertog

    -doppie- vindt dit leuk.
  4. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Hallo
    Ik heb net het rode kruisje ingedrukt waarmee ik de teamkleuren kan gebruiken.
    Hij staat nu denk ik niet bij mijn sieritems. Ik weet ook niet hoe hij eruit ziet.
    zou iemand dat weten?
     
  5. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    het item heet echte fan probeer daar eens op te zoeken
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En hij moet wel in de inventaris staan. Als je op het groene vinkje klikt, kom je in het eventscherm. Net als met de dobbelbeker gisteren.
     
  7. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Bedankt Doppie hij staat erbij. Ondanks het rode kruisje toch toegevoegd.
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  8. Promeush

    Promeush Forumbeginner

    wanneer komt startweek 4?
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de laatste fase is gisteren middag gestart. je kan nu rode vlaggen maken om het stadion te versieren en het volledige veld is nu vrij.
    een 4de week voor de winkel komt er niet. op 11 julie kan je nog extra blauwe vlaggen verdienen door de laatste ondersteunende quest af te werken.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  11. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    ik heb op een kruisje gedrukt van dat lijstje dat links in het veld verschijnt met die sterretjes en voetballen en zo . Er zou toch rechts een 1 moeten staan, maar die blijft op 0 staan. doe ik iets fout? ik begrijp er niets van. ik heb 10 vlaggen in de molen gemaakt. ik stop maar even met inleveren, straks ben ik ze allemaal kwijt! Moet je misschien eerst de laatste quest maken of zo? Alle voetballen op de eerste rij staan aangevinkt, is dat normaal?
     
    Laatste bewerkt: 6 Juli 2018
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heb je rode vlaggen gemaakt?
     
  13. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    nee, ik heb de kampioensvlaggen gemaakt. ikheb er nu 4 ingeleverd, maarer gebeurt niets met dat stadion. Je ziet hem in de faq veranderen naar mooie kleuren. Wanneer gebeurt dat dan? en de eerste vlag die ik heb ingeleverd heeft in het rechterrijtje niets gedaan, bleef op 0 staan.
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De kleuren van het stadion veranderen pas, als je na het inleveren nog een keer op zo'n vakje klikt. Dan komt er een vinkje te staan bij dat vakje.
     
    -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemorgen all,
    Wat ik heel gek vind ga je een quest spelen en doe je al die weken die voetbal in de cooperatie start week 4..... Wat schertst mijn verbazing moet je weer zoveel gewassen hebben om die vlaggen te maken... Gaat mooi niet lukken al die dagen 5 x per dag geoogst maar helaas .
    ik dacht als iemand zo een quest bedenkt dat je dan ook alles kan afmaken maar niet dus ?
    Jammer dat ik nu niet verder kom ,
    Een teleurgestelde boerin :oops:
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dit was een zeer uitgebreide FAQ die je echt moest doorspitten. Zodat je wist dat met 5 x oogsten per dag niet alles mogelijk was.
    Als je er net zo voor staat nu als je dochter, is de bonestaakrij nog wel haalbaar met 5 oogsten voetbalgewas per dag ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Maar dan nog vind ik het raar moet eigenlijk gewoon iets langer duren nu want zo maak je geen questen en ik zal heus niet de enige zijn,,,,, En voor de werkers onder ons helemaal niet te doen
     
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De werkende faqlezers zoals ik hebben de questen maar overgeslagen
     
    -Coco1968-, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoe kan ik de items krijgen die op de wolkenrij moeten?
    mvg john-j
     
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.