Verzameldraad algemene vragen Bezige bevers

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 6 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Hier kunnen jullie de algemene vragen kwijt voor dit event.
     
  2. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ligt het aan mij, of is de thermometer voor het gezamenlijke doel blijven hangen?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Vast. Wie gaat er nu op een doordeweekse dag tussen 2 babybooms in de quest voltooien?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik zie ook heel weinig voortgang vandaag
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dat valt me ook tegen. Je kunt ook niet zien hoeveel er nog precies moet. Ondertussen 2 accounts gedaan in het afgelopen half uur, en je ziet compleet geen verschil.
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De houten klaas heeft nu wel een vinkje maar dit item is nog niet geleverd ik heb even uitgelogd om het te chekken
    Maar het was (nog) niet aanwezig
     
  7. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    de beloningen van het gezamelijk deel komen pas na afloop van het event volgens mij
     
  8. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    Mss heb ik het over het hoofd gezien....komt er ook een blijvende bever-quest?
     
  9. inox1952

    inox1952 Junior expert

    Heb mijn deel ook gedaan ,maar zie geen vordering meer,hopelijk ist geen maat voor niks,heb al veel ingeleverd???als het niks word doe ik niet meer mee aan die gezamelinge inleveringen,de prijzen zijn individueel ook niet zo schitterend
     
    Laatste bewerkt: 12 September 2015
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De items van het gezamenlijke deel komen pas na het event
    1 voor de bevers en 1 voor het knaaghout;) Maar pas na het tijdelijke event,
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-coöperatie-quests.4743/page-7
     
    kerkdijk vindt dit leuk.
  11. inox1952

    inox1952 Junior expert

    als we het gezamelijk deel halen komen de items,met andere woorden(als),halen we niet dan zijn we alles kwijt
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Mij heeft het individuele deel nog geen 20 supervoer gekost, de prijzen die daar tegenover staan vind ik de moeite. Daarnaast krijgen we na afloop van het event iedere prijs waar een vinkje voor komt. Dus nu zeker 2 sieritems.
     
  13. inox1952

    inox1952 Junior expert

    Coco ,als jij voor 20 supervoer die 4 individuele proeven gedaan hebt,chapeau,als jij die prijzen de moeite vind ,geen probleem,denk dat er anderen een andere mening voor hebben,soit discussie gesloten.
     
    scooty1957 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Mag ik vragen hoeveel supervoer jij kwijt was om die 75 supervoer en andere individuele prijzen te bemachtigen?
    Ik heb op 5 accounts 2x 25 fokhotels gevuld, dus 100 supervoer kwijt voor die 75 supervoer, en nog leuke bevers over.
     
  15. neva1

    neva1 Forumkenner

    ehm...misschien wat gemist maar waar kan ik de gezamenlijke beloningen vinden?? heb alles ingeleverd maar ik kan nergens wat vinden?
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er moet eerst een script draaien waarmee die beloningen geboekt worden. Het is hier nog onbekend wanneer die gaat lopen.
     
  17. neva1

    neva1 Forumkenner

    oooo dus beetje ongeduldig geweest:p
     
  18. peronneke

    peronneke Forumleerling

    kan nergens iets vinden !!! we wachten nog even.
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  20. bollie161

    bollie161 Forumleerling

    waar zijn mijn prijzen van de bever quest ???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.