Verzameldraad algemene vragen Bastets schatten

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 30 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fc.matt

    fc.matt Doorzetter

    Misschien even opnieuw inloggen.
    Anders zou ik het ook niet weten ;)
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De eventgewassen zijn te zaaien vanaf level 2, dus zorgen dat je Baha ook in level 2 krijgt. Dan denk ik dat ze in het zaaimenu moeten staan, eventueel opnieuw opstarten.
     
  3. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Het is jammer dat een annulering van een opdracht geen effect heeft, of nauwelijks. Om gewone queesten af te ronden heb ik daar de producten voor nodig die in dit evenement ook gevraagd worden. Het zou fijn zijn als ik b.v. eieren in kan leveren waar ik er dankzij mijn eierbomen (of melk en melkbomen) honderden van heb.
     
    Sarriette vindt dit leuk.
  4. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    krijg met moeite die Egyptische schatkisten bij elkaar tijdens het oogsten nu heb ik al langere stallen op gezet maar nog komen ze niet los .komt er iedere x maar 1 of 2 af terwijl ik een heel veld met stallen oogst. iemand een tip want moet van ieder onderdeel de laatste maar op deze manier ga ik het niet halen . zou ik erg jammer vinden .moet er nog 120 en heb geen zin om te kopen
     
  5. rien63

    rien63 Junior expert

    Rozen verbouwen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.