Verzameldraad algemene vragen 5e verjaardagsevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Jammer dat je struikelt over de dropitems.
    Ik neem aan dat je met extra EP producten ambachtsproducten bedoelt (zoals Paasjam, courgette-appeltaart etc.) Die helpen helaas niet voor het aantal dropitems. Voor de kans op dropitems wordt uitgegaan van de kale EP.
    Mocht je het nog niet doen, dan is het misschien aan te raden om 's nachts geen eventgewas op te zetten, maar iets dat meer EP levert, en je direct 's ochtends kunt oogsten.
    Sorry mods, dit is een vragendraadje. Het hoort misschien meer bij de speldiscussies.
     
  2. truus1959

    truus1959 Gevorderde

    ik vind dat ook ik heb er pas een klaar gewassen genoeg en dieren maar geen batterijen .
    vind het een leuk evenement alleen jammer dat ik het niet kan afmaken .
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik las net dat je batterijen kunt kopen voor 2 tg........ stel, ik kom er 10 tekort, kan ik dan gewoon 10 stuks kopen ?
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ja die kan je gewoon in de groothandel kopen bij seizoensdeco.
     
  5. Asagi73

    Asagi73 Forumleerling

    # jammer genoeg niet gehaald.. me een slag in de ronte geoogst vandaag maar is me qua batterijen niet gelukt,, heel erg jammer zit nu met een halve wolkenrij, had van een verjaardagsevent iets meer verwacht dat het haalbaar zou zijn, maar je kreeg gewoon te weinig batterijen
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is inderdaad jammer dat je het niet gehaald hebt.
    Dat kan ook liggen aan dat je level gewoon nog niet hoog genoeg is om alles te kunnen halen.
    Maar waar het gaat om 'het te weinig krijgen van batterijen' wil ik je graag de tip geven om eens goed in de praatgroepen van de events te lezen want daar worden heel veel tips gegeven om te zorgen dat het aantal dropitems dat je oogst zo hoog mogelijk wordt.

    Zorgen dat je spel ingericht is om zoveel mogelijk dropitems te behalen is ook gewoon onderdeel van het spel en iets waar je veel zelf aan kan doen.
    Echter, het kan niet anders dan dat met name lagere levels een event nog niet kunnen uitspelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.