Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door anja72, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ik heb zins gisteren alleen zwart beeld en veder doet de bios niet ik heb al cc claener gedaan en enz nix help lig het aan mijn pc of lig het bij jullie hier voor had ik altijd wel filmpjes...alvast bedankt.

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Er zijn meer die geen filmpjes hebben momenteel... ik ook niet.

valsspeler en farro vinden dit leuk.
  3. boerinjudy

boerinjudy Forumleerling

Ik kijk wel de film af maar er worden al dagen geen punten bij geschreven...

4. Borkie

Krijg nu af en toe weer een filmpje... :D

5. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Zou zomaar kunnen, ik krijg nu steeds de melding "Helaas hebben we momenteel geen video voor je. Probeer het later nog een keer". Je zou denken dat BP weet dat december de laatste maand is van een kalenderjaar. Volgens mij is dat toch bij iedereen wel zo'n beetje bekend? Beetje dom?

Aanvulling: en als het inderdaad zo is dat in januari geen aanbod van de reclamemakers is, dan zou dat toch even gemeld kunnen/mogen worden? Zitten we niet met z'n allen voor niks te klikken.

6. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

heb ik ook last van. ronald19991.

7. moppeltje

moppeltje Forummeester

Zwart beeld geen filmpje dus

8. debeus

debeus Doorzetter

moet zeker tien keer op verschillende tijden per dag proberen krijg met geluk een film gisteren vandaag al zeven keer geprobeerd en er haast niet te geloven al twee gekregen

9. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

bij alle filmpjes krijg ik pnt nu word deze afgespeeld . ook uit gekeken op je TV . Is nu al zo'n beetje 3 dagen aan de gang bios Yes,, pnt Nop. Ben ik nu de enigste of zijn er meerdere dit dit hebben ondervonden????

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik kreeg vandaag wel punten van diezelfde film.
    Afgelopen dagen waren er weinig filmpjes. En soms kreeg ik de punten pas uren later.

11. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb dit filmpje afgelopen nacht ook een aantal keer (4x) gekeken maar tot op heden daar geen punten van gekregen.

12. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Lucky You :D Hoop dat snel weer iets anders in beeld komt want alle TP is welkom :)

Hier hetzelfde verhaal , ik klik het nu gelijk weg zonde van mijn tijd en ergenis

Laatst bewerkt door moderator: 5 Januari 2016
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. debeus

debeus Doorzetter

het ging zo goed vorig jaar maar het is nu weer KKK kunnen of willen ze dit niet goed doen
    wel film geen punten. maak dit nu eens een keer goed film kijken is betalen.

14. micchel

micchel Gevorderde

Ik wacht al geruime tijd (dagen) op een filmpje maar het lijkt wel of ze er niet doorkomen bij mij

15. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Ik krijg alleen maar dat de film komt en ik geduld moet hebben :( ik wacht wel op februari :)

16. Borkie

Ik krijg wel telkens een film, maar geen punten momenteel... :cry:

17. vinc05

vinc05 Forum freak

18. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Hier ook, al sinds gisteren. Ik kijk de filmpjes helemaal af maar geen punten. Ben er intussen al zo'n 130 misgekopen. Wanneer worden die bijgeschreven?

19. Suus_0112

Suus_0112 Forumbeginner

Ik krijg ook maar geen punten bijgeschreven al een paar dagen niet. Heb al meerdere malen 4x een filmpje gekeken op een dag in de hoop dat ik de punten nog krijg maar tot nu toe alleen maar ergernis ten top.
    Kunnen de punten nog worden bijgeschreven ? het gaat er zeker om een stuk of 240-300 (dat is dik 25 tg die ik ermee spaar)

20. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

Ik sluit me aan bij Borkie, vanaf het nieuwe jaar is dit al aan de gang t/m heden !!!!!