Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door anja72, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. FarmerMara

FarmerMara Forumleerling

Net de survey gedaan van BP, voor 30 puntjes, maar geen punten ontvangen en wel alles netjes ingevuld.. hoop dat die 30 punten nog wel komen..

2. Larachia

Larachia Forumleerling

ik heb de survey ook ingevuld en heb ook geen punten ontvangen

3. neva1

neva1 Forumkenner

Hallo, Ik heb vanmiddag bij de bioscoop een vragenlijst ingevuld over de nieuwsbrief. de beloning zou 30 bioscooppunten zijn maar deze heb ik tot nu toe nog niet ontvangen.

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Heb ik ook niet gekregen. o_Ok ingevuld vanmiddag

5. boemer49

boemer49 Oudgediende

we zouden een mail krijgen toch ???ik heb niets ingevuld ... maar mail was er ook niet ...toen ik terug was kon ik 4 filmpjes bekijken ....

6. Lieve

Lieve Halfgod

eindelijk filmpjes en nu geen punten (rekord bank) duurt dan nog lang ook:sleepy:

7. micchel

micchel Gevorderde

hallo,
    Ik weet ook niet wat ik verkeerd doe. Record bank filmpje, kids take over bank, volledig uitgekeken tot zwart scherm en toch geeen punten.Ik vind ook nergens anders op het scherm een of andere toets om aan te klikken. Spijtig

8. neva1

neva1 Forumkenner

nog steeds niets gezien en geen reactie... ik kom trouwens heel slecht op het forum, sinds gisteren bezig om erop te komen.

9. farro

farro Forumkenner

Ik heb gisteren uitzonderlijk filmpjes kunnen bekijken (het was wel altijd hetzelfde en het duurde bijna 3 minuten) maar ... geen puntjes gezien !!!

10. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Ik heb de enquete ook ingevuld maar ook geen bioscooppunten gekregen!

11. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Gelukkig is het Samsung filmpje ook weer terug. Hadden we eerst eentje die het niet deed, hebben we er nu 3. We hoeven gelukkig verder in het spel niet zo vaak voor Piet Snot te klikken (de bonenstaak bijv.) dus dit kan er best nog bij. Pfffff ....

12. farro

farro Forumkenner

Dat is het filmpje dat ik hier gisteren en vandaag te zien kreeg maar zonder punten natuurlijk !!!!

13. joke0987

Wel 1 voordeel in dit geval: BP kan nu moeilijk zeggen dat het aan de aanbieder ligt en zij er dus niks aan kunnen doen. Het wordt steeds fraaier .....

14. -nikky73-

-nikky73- Forumbeginner

ik kijk meermaals naar de film maar krijg nooit punten daar juist nog en dat is al meer dan 20 keer gebeurd

15. joke0987

Dat citaat van Ron Schoof lezen we verkeerd hoor. Er staat wel dat je volgens een vast patroon punten krijgt voor een bekeken film maar dat bedoelen ze niet. Er wordt bedoeld: 'mits de film .... want zo niet, dan kijk je wel maar krijg je toch geen punten en dat ligt buiten de verantwoordelijkheid van BP'. Of zoiets.

Dat er niet altijd films zijn dat kan en dat ligt inderdaad aan de aanbieders. De rest .... pakkie an BP dus los het een keertje op.

Laatste bewerkt: 20 Augustus 2015
  16. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ik vraag me af wat er nu met de bioscoop aan de hand is. Telkens als er een filmpje komt waarbij er geen vakje is met 'ontvang je beloning' dan ontvang je ook niets. Dit gebeurt bij verschillende aanbieders, niet alleen het 'beruchte' samsung filmpje. Ik heb bijv. filmpjes gezien van uwv, hyndai en nog een waarvan ik me de naam niet meer kan herinneren. En bij geen van deze werden er bioscooppunten uitgedeeld. Kan toch niet aan al die aanbieders liggen?
    Volgens mij is er dus een technisch probleem met de weergave: het vakje 'ontvang je beloning' ontbreekt, terwijl dat er wel zou moeten zijn!

17. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

De Hyundai filmpjes keren niet uit het wordt steeds minder net die bioscoop heb hier ook al eens contact over gehad met support krijg je een antwoord terug waar je dus niks mee kunt en het probleem blijft. Je steekt wat van je tijd in het kijken van reclame filmpjes maar naar je vergoeding kun je fluiten op het moment dat je contact met support opneemt is de reactie dat een filmpje dat niet uit keert niet van je 3 maal filmpje kijken voor 15 punten af gaat. het gaat mij niet om de 3 maal kijken per dag voor 15 punten mij gaat het er om dat je er tijd insteekt en dat het niet naar behoren wordt gewaardeerd. En daar bij schuiven ze de verantwoording af op de adverteerder hallo het is jullie spel jullie site jullie BP dus is en blijft hoofdelijk verantwoordelijk voor wat er op de site het spel gebeurt. Nogmaals als er van de 53 miljoen accounts die farmerama telt iedereen per dag 1 filmpje kijkt wat niet uitkeert scheelt het BP een heleboel TG (Euros) die ze per dag niet uit keren en de bioscoop is niet geïntroduceerd in alleen farmerama maar in meerdere spellen van BP ik zie het als gewoon makkelijk verdienen aan je consument.

18. debeus

debeus Doorzetter

het blijft kl....n met de bioscoop wel film geen punten. hier moet toch iets aan te doen zijn als er dan geen punten worden gegeven laat dan ook geen film zien op deze manier is de hele bioscoop een AANFLUITING die niet bij dit spel horen dit is een spel en geen gok machiene

19. dama75

dama75 Gelegenheidsauteur

Ik heb gisteren en vandaag al een paar keer een filmpje gekeken maar ik krijg er geen bioscoop punten voor! Hoe kan dat? is er een storing?

20. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Even snel een kleine rekensom als er zoals bij het inlog scherm van Farmerama staat 53 miljoen accounts zijn en deze allemaal op 1 dag 1 filmpje kijken dat geen bioscooppunten zou geven krijg je de volgende rekensom.
    53 miljoen maal 15 punten is samen 795.000.000 punten
    Als iedere speler er voor kiest om het om te zetten in TG dan heb je 20 punten nodig voor 1 TG.
    dus 795 miljoenpunten delen door 20 is 39.750.000 TG dat er niet wordt uit gekeerd.
    We kunnen op de pagina van de winkel(shop) zien dat je voor € 99,00 wel 3300 TG kunt krijgen.
    Dus als we de 39.750.000 delen door 3300 weten we hoeveel pakketten dat zijn en wel 12.045,45 pakketten.
    Deze vertegen woordigen per pakket € 99,00 dat maal 12.045,45 kom je per dag op een besparing voor BIg Point van
    ± € 1.192.499,00
    Dus lang de ene kant ontvangt BP wel geld van de adverteerder door dat de meeste filmpjes niet uit keren levert dit ook weer extra op voor BP omdat ze geen punten uitkeren die omgezet kunnen worden in de gewenste goederen voor en door de speler. En nogmaals de bioscoop is niet alleen geïntroduceerd in Farmerama. Men kan dus nu gaan roepen dat niet iedere speler op Farm een filmpje kijkt en dat is ook zo maar dit is enkel om aan te geven om welke getallen het kan gaan. Ik kan nu hier enkele termen neer zetten die omschrijven hoe zo iets heet in de volksmond maar dan denk ik dat het me op een ban zal komen te staan maar door dit soort zelf verrijkers is het destijds met de economie eind 2007 mis gegaan en ik denk dat dit duidelijk genoeg is en geen woorden meer nodig heeft.

popje4 en Boer.Piet vinden dit leuk.