Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door anja72, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ach ja, Galaxy... geen reclame dit, noch voor Galaxy, noch voor BP.
    Hier gaat voorlopig geen cent meer naar BP. IJsvogel? Laat maar, geen mysterieuze stallen.
    Je hoort er als bedrijf toch bovenop te zitten, als een onderdeel niet behoorlijk werkt, en je klanten zich daaraan ergeren?
    Een externe partij die dit regelt? Dan doet BP zaken met een verkeerde externe partij.
    Ik ben er klaar mee.

En nee, ik heb m'n adobe flashplayer versie, tijdstippen, browser etc. niet vermeld. Ik heb niet de indruk dat het ook maar iets uitmaakt, als ik dat wel doe. Zonde van m'n tijd.

bospork en dutchboy vinden dit leuk.
  2. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ahhh, ijsvogel, vandaar ... moeten natuurlijk echte Eurootjes komen dus gaat de bioscoop op nul. En daarom geen enkele reactie: wat niet weet, wat niet deert. Het is ook een manier, maar niet de mijne. Ik moet hier ook even goed over nadenken.

bospork en dutchboy vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier hetzelfde probleem met het filmpje van samsung. Al enkele dagen krijg ik voor het kijken geen bios punten meer. Bij de andere fimpjes is het echt geen probleem en komen de punten gewoon binnen.
    Kan hier wat aan gedaan worden, zodat we wel onze punten krijgen of kan het filmpje er af worden gehaald? (Deze had trouwens wel een heerlijke duur van maar 20sec :))

dutchboy vindt dit leuk.
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook alleen maar het Galaxy filmpje, maar geen bios punten.:cry:

ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. bospork

bospork Gelegenheidsauteur

Helaa wordt ik de laatste dagen alleen maar platgegooid met een filmpje van de samsung Galaxy en je krijgt er nul komma noppes punten voor. Erg irritant op deze manier verlies ik per dag min 50 punten. Hopelijk wordt er snel naar gekeken, anders mag het ding voor mij weer uit!!!

dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  6. micchel

micchel Gevorderde

hallo, ik benjuist thuis van vakantie in Duitsland en ginder kon ik een ppaar filmpjes per dag bekijken zonder problemen(en met punten). Hier in Belgie geen enkel; Ik denk dat ik maar weer terug op vakantie moet.

dutchboy vindt dit leuk.
  7. koeks

koeks Forumleerling

Wanneer gaat Samsung nou eindelijk eens uit de bioscoop gegooid worden? Ze verzieken de boel! Door hun kan ik geen andere filmpjes kijken en uitbetalen doen ze niet.

dutchboy vindt dit leuk.
  8. swesie

swesie Gevorderde

al de hele week naar dat filmpje van samsung gekeken maar punten ho maar, voor mij is het een ordinaire spam,en waarom doet men er niets aan

dutchboy vindt dit leuk.
  9. aubry47

aubry47 Forumkoning

o_Ok hier een aantal keren filmpje galaxy gekeken en geen punten.

ymked55 vindt dit leuk.
  10. micheleugene

micheleugene Forumleerling

Als het zo doorgaat met het samsung filmpje dan overweeg ik om al mijn voorraad te verkopen en mijn account niet meer te gebruiken. Het is zo niet leuk meer spaarde bioscooppunten voor tulpenguldens maar dat gaat zo niet lukken. Dacht dat ik een leuk en gratis spel kon spelen en al spelende wat kon verdienen. Jammer dat het toch blijkt dat je moet betalen om verder te komen.

dutchboy vindt dit leuk.
  11. debeus

debeus Doorzetter

constant samsung galaxy film wel afspelen geen punten nu al bijna vier dagen heel enkel komt er een tussen door die wel punten geeft maar dat is alweer + drie dagen geleden als er dan geen punten komen vertoon dan ook geen film

dutchboy, hendrika73 en ymked55 vinden dit leuk.
  12. koeks

koeks Forumleerling

Laat Samsung alstublieft ophouden!!! Dit begint heel aardig op oplichting te lijken, ze hacken de bioscoop!!!

-ymked55- en dutchboy vinden dit leuk.
  13. cvdb

cvdb Junior expert

Ik heb precies hetzelfde probleem; wel steeds filmpjes maar geen punten ...

dutchboy vindt dit leuk.
  14. Pioen1966

Pioen1966 Gelegenheidsauteur

o_Ok hier hetzelfde probleem. Probeer het iedere keer weer, maar al een enorme tijd geen punten en dus ook geen mogelijkheid om mysterieuze stallen te kopen. >:(

dutchboy vindt dit leuk.
  15. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Ik kreeg net voor het eerst in veel dagen 15 punten voor het Samsung filmpje :)!!

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik ook 1 keer, voor het kleine filmpje. Maar vervolgens weer het grotere scherm van Galaxy, en nix, nada, noppes natuurlijk nog steeds.

dutchboy vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier hetzelfde. Gisteren geen punten en vandaag 1 maal 15 punten gekregen. Maar ja met elke dag 15punten schiet het TG sparen niet op!

dutchboy vindt dit leuk.
  18. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook zo. Kleine wel bios punten en de grote van Galaxy niks. >:(

dutchboy vindt dit leuk.
  19. farro

farro Forumkenner

Hier al maanden niets meer, was daarvoor ook al pover met af en toe een filmpje (meer af dan toe).
    Dus in die bioscoop zit er toch weinig volk ofwel is het een heeeeel klein bioscoopje !!!!!!

20. joke0987

joke0987 Grote forummeester

de bioscoop is nu helemaal van het padje ... krijg je zwart scherm en dan roept ie dat er geen filmpje meer is. Moet je 30 seconden wachten. Bioscoop is vast failliet of zo. Rotding! Wel fijn dat er zo hard gewerkt om de boel weer in orde te krijgen. Altijd fijn om dat dan te weten.