Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door anja72, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tygerbitch1985

tygerbitch1985 Forumbeginner

ik heb al enkele weken dat ik geen filmpjes kan kijken in de bioscoop. er verschijnt een venster met wat tekst in het engels ( ik ken geen engels) . oa error en dan een hele lange cijfercode. is hier wat aan te doen? tygerbitch19851 id 5602648

Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

In onderstaand draadje kun je problemen met de bioscoop melden... lees eerst ff post 1 door hoe je het precies moet melden.
    Succes:)
    https://board-nl.farmerama.com/inde...d-technische-problemen-met-de-bioscoop.11434/

3. thea63

thea63 Gelegenheidsauteur

Heeft iemand een idee wat je met Pallas Ludens in de bioscoop moet doen t,is in het Engels en het gaat over Data opslag ruimte ook heeft men het over private police

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb aangegeven dat ik niet wens dat mijn gegevens werden opgeslagen.
    Met als gevolg dat ik direct daarna geen filmpjes kreeg.
    Maar een dag later kreeg ik wel weer gewoon andere filmpjes.
    Ik houd er niet zo van als bedrijven informatie willen opslaan.

5. thea63

thea63 Gelegenheidsauteur

Oke ik heb er verder ook niks mee gedaan
    en toen ik hem weg klikte kreeg ik gewoon weer de filmpjes te zien
    Maar mijn zus van 82 die farmerama al vele jaren speelt stuurde een berichtje
    dat ze het beangstigend vond omdat het niet van farmerama afkomstig was

6. swesie

swesie Gevorderde

je kijk je suf naar reclame's,maar punten ho maar

7. miekverboom

miekverboom Forumleerling

waarvoor doet het kijken naar reclame het iedere keer niet als ik kijk voor punten krijg ik niets

8. -marian-1953

-marian-1953 Forumleerling

ik kan niet meer de films bekijken in de bioscoop is al heel lang wat moet ik daar aan doen
    gr -marian1953

9. EvilP4r4dox

EvilP4r4dox Gelegenheidsauteur

Hallo , iedere keer als ik tp wil verdienen in de bios krijg ik altijd een enquete in het frans.
    Als ik hem invul krijg ik nooit een beloning iemand een idee waarom ik altijd de zelfde enquete krijg en nooit geen beloning ?

dit is een printscreen hiervan.

10. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik krijg sinds t nieuwe jaar (nog beste wensen allemaal :) ) bijna geen filmpjes meer. Ben ik de enige? Zijn ze op?

11. ghs4

ghs4 Junior expert

Hier ook niet meer joke, alleen een draaiende blauwe cirkel in het midden, net of de film niet kan starten.

12. micchel

micchel Gevorderde

wachten op een filmpje is hier ook de boodschap

13. joke0987

Ach, een goed begin is t halve werk moet je maar denken. Wellicht is er veel cash nodig, vandaar al die fokevents en dus grote behoefte aan supervoer. En geen cent te verdienen bij de bioscoop.

14. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Reclame-inkomsten leveren minstens zoveel op voor BP als de directe aankoop.
    Maar zo net na de feestdagen en het (voor veel mensen) dure begin van een nieuw jaar verwachten adverteerders geen grote verkoop dus zijn spaarzaam met advertentiefilmpjes aanbieden.

En als er geen aanbod is wordt er ook niks getoond.
    Komt vast goed als het jaar verder op streek is.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  15. riekje111

riekje111 Forumkenner

Bestaat de bios niet meer???
    Ik krijg steeds te zien dat er geen filmpjes zijn
    Fijne avond allemaal, riekje111 :)

Rozie67 vindt dit leuk.
  16. joke0987

Ik zie het wel. Ik heb vwb de bioscoop intussen geen verwachtingen meer. En of Crystal Clear nou een grote aankoop is ....

17. moppeltje

moppeltje Forummeester

Dat is hier ook zo , Er zullen ff geen filmpjes zijn

Rozie67 vindt dit leuk.
  18. cverhagen

cverhagen Gelegenheidsauteur

o_Ok geen filmpjes jammer gr Corrie

Rozie67 vindt dit leuk.
  19. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Krijg ook al geen filmpjes sinds 2 dagen wel op een andere account van me raar is dat.

20. roosnicole

roosnicole Gelegenheidsauteur

is dat normaal dat de bioscoop niet alle dagen macheert het gaat bijna nooit nog
    groetjes roosnicole