Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door anja72, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. debeus

debeus Doorzetter

krijg allen wit scherm met zwart blokje, hebben jullie hem soms uitgeschakeld?

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Hallo,
    Ik heb nu al een paar dagen met grote regelmaat dat wanneer ik `n filmpie wil kijken,
    dat ik alleen maar een wit doek zie met boven in het midden een zwart blokje.o_O
    Er valt niets te zien of aan te klikken en dus geen broodnodige TG te verdienen.

Weet iemand wat dit kan veroorzaken ?

Gr, Farmerama_World™

3. cverhagen

cverhagen Gelegenheidsauteur

helaas bij mijn doet de bioscoop het ook niet jammer gr corrie

4. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Jammer dat de bioscoop het weer niet doet, dit is toch voor mij de enige manier om aan een beetje TG te komen voor mijn molentje :(

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

nog steeds het zwarte blokje. al meer dan 2 weken.
    is er alleen nog een filmpje voor wie "echt geld" in dit spel investeert? jammer

6. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Bij mij hetzelfde probleem en ik heb na een paar dagen de Bank bezocht. Tot mijn verbazing zie ik daar weer cash for action staan.
    Betekend dit dat de bios weer wordt omgezet? Graag reactie!!

7. richardjb1963

richardjb1963 Forumleerling

Goede dag HEREN / DAMES ::: ik ben alweer twee weken aan het klikken en weer geen filmpjes dit is al weer de vierde of vijfde keer echt Balen.
    hij doet t weer "NIET" dat is niet meer leuk, soms moet je klagen in de hoop dat de bios het weer doet, kan daar niet iets op gevonden worden dat het wel blijf doen zo lopen we allemaal wel steeds leuke dingen mis wel vreemd hoor.
    Ik heb er zoveel cleaners op staan en virus killers , maar elke keer als er een nieuwe Quest is dan is het weer raak als hij het dan wel doet krijg je geen punten of je krijgt een Zwarte balk boven in het miden in het video veld.....

Kunnen dar niet iets aan gedaan worden graag A.U.B.

8. Farmerama_World™

Tsjongejonge zeg, je zou in `t echt ook eens zo`n bioscoop binnenlopen, waar je `n week
    naar dit kunt kijken; Even Geduld A.U.B. :wuerg::wuerg::wuerg:

9. swesie

swesie Gevorderde

bij mij begint een film en halverwege stopt hij en krijg ik dat zwarte balkje en als ik het weer probeer precies hetzelfde

10. Farmerama_World™

Ik heb nu ruim een week geen films gezien in de bios maar zwarte blokjes en een bios die
    dus niet werkt. :sleepy:
    Nu sinds vanavond eindelijk weer filmpjes alleen worden deze niet beloond met tg !??
    Wat is dit voor onzin, als die bios niet werkt laat ze dan een melding geven dat die buiten gebruik is.
    `k Krijg sterk het gevoel dat ik voor de gek word gehouden :sleepy::(

11. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Ik kan nu alle filmpjes draaien , maar ik krijg geen bioscooppunten.

12. debeus

debeus Doorzetter

filmpje draaien leuk maar niet heus het lijkt wel of ze de laatste tijd te veel hebben uitgegeven dus moet de film even op stop
    is het nu zo moeilijk om alles goed te laten lopen het is een kleine storing die ondertussen al tich weken maanden duurt waarom dit niet goed en de rest van het spel wel of hebben ze hier geen belang bij.

13. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Denk het laatste, nu weer Ikea filmpje dat op 20 seconden op zwart blokje gaat. Wacht op compensatie ... zal ook wel gevalletje 'hebben hier geen belang bij' zijn.

14. swesie

swesie Gevorderde

nu is het zelfs zo het filmpje begint en slaat halverwege op zwart en dan geen punten

15. Farmerama_World™

Ik krijg gewoon hele filmpjes te zien.
    Helaas ontbreken nog steeds de 'beloofde' Bioscooppunten ! o_O

16. sky57

sky57 Forum prof

Ik krijg al een aantal dagen onderstaande te zien, meer mensen last van?

o_Oops, an error has occurred..
    Ad not available
    Ticket id for this error is 20160811074528842

17. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Scroll je wel een klein stukje naar beneden? Bij mij komt er dan bij diverse films een groen blokje met continue erin te voorschijn en na het klikken daarop ook de beloofde punten;)

18. Farmerama_World™

Ik let inderdaad wel op dat blokje ;).
    Onregelmatig krijg ik nu langzaam aan soms wel punten, maar ook nog steeds soms geen punten.
    o_Ok regelmatig dat ik film uitkijk, klik op continue en krijg dan melding ...
    ...o_Ops, something did go wrong....., terwijl ik niks fout doe o_O.

19. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Dat is best raar, maar er zijn vaak klachten hé hopelijk wordt het snel beter:( Succes!

20. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Helaas ook na op het continue bakje geklikt te hebben 'oops!! something went wrong' en geen punten