Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Help archief' gestart door anja72, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. cvdlinden1957

cvdlinden1957 Forumleerling

krijg al dagen geen filmpjes meer hoe kan dit????

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Er zijn veel meer spelers die hiervan last hebben waaronder ik. Er is ook een draadje onder algemene vragen over de bioscoop en 1 onder de technische vragen. Daar kan je alles in teruglezen welke problemen de andere spelers hebben en waar je geen punten voor krijgt. Ik zal gelijk even de linken hier plaatsen voor je. Dat zijn:

https://board-nl.farmerama.com/inde...mene-meldingen-over-de-bioscoop.11433/page-10

https://board-nl.farmerama.com/inde...d-technische-problemen-met-de-bioscoop.11434/

farro vindt dit leuk.
  3. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

In mijn bios spelen ze momenteel The Black Hole: niets te zien en lang dat die film duurt, niet normaal >:(

4. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Niet dat dat op enige manier ook maar 1 sikkepit helpt ... zojuist weer filmpje met punten, de rest van filmpjes 0 punten. Het zou toch een mooi gebaar zijn als we - als gebaar - een deel 'van de schade' gecompenseerd zouden krijgen. Natuurlijk niet over de hele periode van 2 jaar maar misschien over de laatste 2,5 week?

jessie.1974 vindt dit leuk.
  5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook een filmpje gehad en punten en daarna weer een zwart scherm.

wima3102 vindt dit leuk.
  6. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Straks geen mysterieuze stallen & stekkies meer kunnen kopen?
    Sinds de kerst kunnen wij hier geen of nauwelijks nog een filmpje bekijken. We krijgen een zwart scherm, soms een filmpje die niks opleveren en heel af en toe een filmpje waar we wel punten voor krijgen.
    We zijn geen koopboerinnen en dat gaan we ook niet worden en zo zullen er nog veel meer buren zijn.
    Maar als je geen TG hebt, dan kun je ook geen mysterieuze stallen & stekkies meer kopen.
    Hoe komen wij dan aan onze nieuwste dieren en bomen??????

jessie.1974, Boer.Piet en hendrika73 vinden dit leuk.
  7. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Misschien kunnen ze in de bios een filmpje afspelen: Hoe geraak ik aan de nodige TG :p

Boer.Piet, hendrika73 en wima3102 vinden dit leuk.
  8. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Het ging hier 2 dagen toppie! Was helemaal blij.
    Maar...... Vanavond 3 keer het mastercardfilmpje gekeken en steeds geen punten. o_Ok niet na verversen.
    Morgen maar weer opnieuw proberen. Zou graag weer eens een nieuwe stal kunnen kopen of knechten nemen in de aanbieding.
    Nu zijn de stallen er en werk 't na 2 dagen goed weer niet. Jammer.

Edit: Hoera! Vandaag (24-01-2016) werkte de bios weer!

Laatste bewerkt: 24 Januari 2016
  9. jessie.1974

jessie.1974 Forumleerling

de bios werkte hier welgeteld 1 maal. Toch wel jammer.

10. FirstTry

FirstTry Forumleerling

Helaas, ook hier is de bioscoop er rond de feestdagen mee opgehouden. Sporadisch komt er een filmpje, maar veel vaker is er een zwart scherm of een melding dat er geen filmpjes zijn. Ergens vind ik het wel rustgevend, dat zwarte beeld. Maar meer positiefs kan ik er helaas niet over zeggen.

Een paar dagen terug heb ik nog een nieuwe browser geïnstalleerd, met natuurlijk de nieuwste versie van flashplayer erbij, maar ook dat heeft niet geholpen. Ik had bijna een ticket naar support gestuurd, tot ik op dit draadje stuitte. Hopelijk kan het opgelost worden, dan kunnen we weer doorsparen.

11. Boer.Piet

Boer.Piet Junior expert

Woeoeh, zomaar vier filmpjes achter elkaar :p.

Borkie vindt dit leuk.
  12. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Vanmorgen 5 filmpjes voor 65 puntjes! Dat begint er op te lijken.... xD

Edit 30-01-2016: de bioscoop draait bij mij weer als een tierelier! :inlove:

Laatste bewerkt: 30 Januari 2016
  13. coolemoemie

coolemoemie Gelegenheidsauteur

bij mij doet de bioscoop ook helemaal niks, heeeeel erg jammer

14. polkey

polkey Oudgediende

Ogenblik geduld melding ......dan flitst het begin van een film in en gelijk weg, daarna 'helaas op dit moment....probeer het een andere keer' en dat blijft het volhouden dus ben weer klaar met de bioscoop

15. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

16. riekeltje

riekeltje Forumleerling

Krijg nu vanaf de eerste film op een dag slechts 2 punten....en daarna 1 punt.....wel een beetje erg mager vind ik. Is dit de nieuwe manier van belonen of slechts tijdelijk ?

17. fairie

fairie Commandant van het forum

Kan het zijn dat dat deze filmpjes nog binnen de 24 uur zijn na het 1e filmpje van gisteren waarbij je 15 punten hebt gehad?

18. riekeltje

riekeltje Forumleerling

Nee, het was al 2 dagen geleden dat ik een filmpje had gekeken.

19. debeus

debeus Doorzetter

het gaat nu redelijk goed maar je moet zeker twintig keer per dag proberen zo krijg je uren niets en dan maar zo twee of drie achter elkaar maar neem een grote rust tussen het volgende draai moment

20. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hier draait hij weer lekker

-matthias1952- vindt dit leuk.