Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door RonSchoof, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekverboom

    miekverboom Forumleerling

    waarom krijg ik al weken geen film in mijn bios
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

  3. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    fairie vindt dit leuk.
  4. ansimon

    ansimon Doorzetter

    De link aangeklikt voor taken omdat er geen film te zien is. Volgens mij zitten er vooral spambedrijven tussen, of erger. Een paar voorbeelden:
    Maak kans op een bol.com. Een bol.com wat??
    Acamy 49485 (of 49486 of 7, etc.), als je dit zoekt op google: niets
    Dan ook nog een rijtje: test en krijg (verschillende producten)
    Win een i-phone of BMW of cadeaukaarten

    Dit gaat zo maar door. Is er niemand bij BP die dit controleert?
    Zijn er boeren of boerinnen hier wel eens op ingegaan en wat waren de gevolgen?
    Ik ben hier heel benieuwd naar.
     
  5. debeus

    debeus Doorzetter

    ik krijg al weken helemaal niets meer
     
  6. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    heb net een filmpje kunnen kijken :D
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. boermars

    boermars Forum-hertog

    oh meen je niet
    heb even gekeken maar bij mij niet
    lijktt te gaan werken, maar er verschijnt in de player een melding dat de video failed to load en dan vervolgd de bekende foutmelding.
    oja ik keek dit keer met puffin-browser op ipad.
    weet niet waar jij mee kijkt......
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier vanmiddag via de laptop ook 1 filmpje kunnen kijken, weet niet of het via puffin anders is. Als je ook een gewone computer of laptop heb, zou je het nog eens kunnen proberen.
     
    boermars vindt dit leuk.
  9. ayb52

    ayb52 Forumleerling

    Hier vanmiddag ook een filmpje kunnen kijken
     
    boermars vindt dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    ok ik ga het vandaag ook eens op laptop proberen.
    de voorraad munten mag best wat groter worden.:music:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  11. -butterfly-

    -butterfly- Forumkenner

    Weer een flimpje gezien in de bios:p, zou het dan toch nog :inlove:??
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2019
    boermars vindt dit leuk.
  12. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

  13. richardjb1963

    richardjb1963 Forumleerling

    En nog steeds niks ik baal er wel van dat het op zo'n manier moet JAMMER hoor ..
    Tot level 100 ging het redelijk goed en vanaf de moment dat ik bij level 110 was haperde de film steeds, en bij 130 was het helemaal stop met de filmpjes zonde ( en echt zonde ik vondgt het juist leuk dat iets was om je een beetje te helpen met de tulpengulders zeker in het begin was het erg handig als beginnenling van de farm .....
     
  14. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik kan zowaar weer af en toe een filmpje kijken. Het is er dan ook maar 1, het doet in elk geval weer iets. Daar ben ik al erg blij mee!
     
    Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Voor mij is het inmiddels geloof ik meer dan een maand geleden dat ik voor het laatst een werkende bioscoop heb gezien (misschien zelfs al meer dan 3 maanden). Wel heel knullig als je maar 1 filmpje kunt kijken iedere paar maanden. Ik weet dat je niet altijd mazzel hebt met of de bioscoop iets te draaien heeft, maar dit vind ik toch wel heel storend worden, dan heb ik om eerlijk te zijn net zo lief helemaal geen bioscoop want dan heb ik ook niet de valse hoop dat er misschien wel iets te zien gaat zijn.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik begrijp je reactie maar hier is helaas weinig aan te doen.
    Farmerama is een internationaal spel dat in vele landen op meerdere continenten wordt gespeeld.
    Een voorziening als de bioscoop zit dus bij iedereen in het spel, ook in regio’s en landen waar de adverteerders minder heil zien in deze wijze van reclame maken.

    Vanaf de start van de bisocoop in het spel is het aantal Belgische reclamebureaus die hier wat in zagen klein geweest. En voor Nederland een groot verschil per regio, want veel filmpjes worden niet eens in het gehele land aangeboden.

    Dat is geheel afhankelijk van wat de reclamebureaus voor hun klanten interessant vinden. Daar kan BP niets aan doen, de mogelijkheid wordt aan adverteerders geboden en soms happen ze toe.
    De bioscoop uit het spel halen kan echter niet, want op andere plaatsen in de wereld is men dolblij via het spel klanten te bereiken en zijn er dus wel adverteerders te over.

    Helaas, het is niet anders.
     
    Vitani94, Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  17. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik kan begrijpen dat BP er weinig tot niets aan kan doen, maar toch vind ik het jammer dat de bioscoop voor mij zo zelden iets heeft. In het begin was er regelmatig iets te zien, maar inmiddels is het alleen maar een frustrerend gebouw waar ik helaas niets mee kan doen. Gezien ik in het groene hart woon denk ik dat ik niet eens wil weten hoe weinig filmpjes spelers kunnen zien die in een minder dichtbevolkt deel van Nederland of België wonen.

    Hopelijk weten adverteerders BP snel beter te vinden, dat zou toch mooi zijn voor de Nederlandse en Belgische spelers.
     
  18. wimschotten1

    wimschotten1 Forumleerling

    Afgelopen maand kon er plotseling wel reclame vertoond worden bij het startscherm, en naast het speelveld, waarom dan niet in de bioscoop? In de bioscoop kijk je bewust, en de reclame in het side-scherm zie je nauwelijks
     
  19. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ja, dat verbaast mij ook. Dat er wél reclame is maar niet in de bioscoop. Het kan dus blijkbaar wel. Ik snap dat het aanbod adverteerders kan verschillen maar het aanbod aan filmpjes is iets waar BP wel wat aan kan doen. De kans op een filmpje zou altijd overal gelijk moeten zijn. Al zou het reclame van BP zelf zijn. Ik ben gestopt met me eraan te ergeren. Ik bezoek de bioscoop bijna niet meer en dan soms, heeeeeel soms, zie ik een filmpje. Voor mij geldt ook: liever geen bioscoop dan zo'n flutding.
     
  20. wimschotten1

    wimschotten1 Forumleerling

    Of misschien moet BP zijn tarieven verlagen!
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.