Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door RonSchoof, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. purplephyte

purplephyte Gelegenheidsauteur

Ja hier ook geen punten.

2. ayb52

ayb52 Forumleerling

Hier ook al dagen geen punten

3. jinxoolders

jinxoolders Forumleerling

krijg naar het bekijken van een filmpje in de bioscoop geen bioscooppunten. hoe kan dit?

4. JoDokus8905

JoDokus8905 Forumbeginner

o_Ok ik krijg na het kijken bioscoop geen punten. Dit was gisteren ook al zo.

5. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Er komt steeds hetzelfde filmpje maar punten krijg je niet. Kan hier wat aan gedaan worden?

6. afs1

afs1 Forumbeginner

krijg alleen maar filmpjes van vodafone en charlie tempel maar punten leveren ho maar , duurt nu al een week

7. woeffie71

woeffie71 Actieve auteur

Hier ook al dagen geen punten

8. joke0987

joke0987 Grote forummeester

9. vinc05

vinc05 Forum freak

Ach soms doet de bios het prima en soms is er niets. zo gaat het nu eenmaal met adverteerders.

10. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

Ik kan al enkele dagen geen filmpjes meer zien.
    word verwezen naar Bing.
    geen idee hoe dat werkt, en is dat wel een veilige site?
    B.v.d. Ronald

11. lisanne95love

lisanne95love Forumleerling

Ik krijg inderdaad ook al dagen geen punten.

12. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

hier dito... vodafoon en charlie temple, maar geen punten en dat is al dagen zo

13. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

bij mij werkt het weer.
    hartelijk dank, Ronald.

14. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook weer filmpjes die wel punten geven. :)

15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

waarom krijgen wij in België slecht om de ... maanden eens 1 filmpje en in NL dagelijks meerdere?

16. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Hoezo dagelijks meerdere>:(:wuerg:, als ik (in Nederland) in de afgelopen zeg 2:oops: weken geen 1>:(:( voorbij heb zien komen. Vandaag toevallig een aantal:inlove::p na een tijdje droog te hebben gestaan.

Sintra98 vindt dit leuk.
  17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb dit jaar zeker geen 10 filmpjes gezien. en van mij zal je geen >:( zien daarom. hoewel ik dit spijtig vind en daardoor geen beloningen krijg. jij spreekt over 2 weken, ik spreek over een half jaar!

Sintra98 en Susannamaria vinden dit leuk.
  18. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik heb zelfs een hekel aan reclame (waar dan ook op 'radio, tv enz. enz.') en van mij mag het afgeschaft worden, maar bij mijn vorige reactie ging ik meer in op de opmerking dat er dagelijks de bios open is. Maar dat is m'n mening en iedere andere speler heeft daar een andere mening over en misschien zou je die moeten respecteren.

19. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het aanbod aan filmpjes verscheelt tegionaal en per land, het is geheel afhankelijk van wat de adverteerders willen.
    Voor België is er altijd minder aanbod geweest bij de bioscoop, Belgische reclamebureaus zien niet veel in deze wijze van adverteren denk ik.

Maar het is dus ook binnen Nederland zo dat het aanbod per regio verschilt.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  20. tulpboer

tulpboer Forumkenner

hier werkt het ook weer