Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door RonSchoof, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -marian-1953

-marian-1953 Forumleerling

ik kan nog steeds niet kijken ik vind dat heel vervelend zo krijg ik nooit tg bij elkaar kan ik ook niets kopen met tg zo als knechten kom zo veel te kort

2. boermars

boermars Forum-hertog

Klopt Marian heb hier zelf ook last van.
    Ik heb besloten om mijzelf er niet meer druk over te maken. Iedereen kiest voor zichzelf hoe hij/zij het spel speelt.
    Ik koop niets, heb geen automaten dus en doe alleen nog maar mee om te kijken wat er geoogst kan worden en de fok vindt ik ook leuk, maar doe dan alleen maar mee als het de babyboom is, anders niet.
    Ik kom ook veel tekort en heb veel dieren (nog) niet.
    Nu en dan een event, kiezen is beter hoor en tussendoor lekker zaaien en oogsten.

De reden dat ik reageer is dat ik nu sinds vvanochtend geen betaling ontvang voor kijken van de filmpjes. Dus ze draaien wel af, maar geen beloning.
    Weer eens wat anders.;)

groet

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dit probleem had ik vanmorgen ook. Filmpje van Marvel Thor film. Rond 7.30 uur 2x gekeken, maar geen beloning ontvangen.

boermars vindt dit leuk.
  4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier geeft de reclame van subway geen punten

5. cverhagen

cverhagen Gelegenheidsauteur

krijg al 2dagen geen punten wel de filmpjes :inlove::inlove::inlove::inlove: gr Corrie

LadyFamerieke vindt dit leuk.
  6. petermaas

petermaas Junior expert

Soms wel en steeds vaker , geen beloning voor het kijken.
    Afwachten maar weer .

7. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik wil jullie graag verwijzen naar het draadje bij Technische vragen over de bioscoop. In de eerste post staat omschreven wat er nodig is om dit verder te kunnen onderzoeken.

8. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Dat kun je niet menen. Die problemen keren telkens terug en - eerlijk gezegd - komt deze opmerking op mij over als 'pesten'. Er zijn al heel lang zeer regelmatig problemen met de bioscoop en iedere keer wordt de bal bij de speler teruggelegd. Los het gewoon een keer fatsoenlijk op of stop met de bioscoop. Dit kan niet waar zijn ....

boermars vindt dit leuk.
  9. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

De reden dat ik verwijs naar dat draadje is juist omdat we het op willen lossen. Maar zonder dat we aan de makers terug kunnen geven waar het mis gaat, wordt het voor hen zoeken naar een speld in een hooiberg.
    Des te meer informatie we kunnen geven waar het mis gaat, des te eerder het opgelost kan zijn.

Rumboontje, Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  10. joke0987

Geen enkele film geeft nog punten. Ligt niet aan de films, niet aan de instellingen van de spelers maar aan de bioscoop. Het moet toch onderzocht kunnen worden? Door zelf te testen? Met verschillende browsers, instellingen of wat dan ook? Dit zelfde is een aantal maanden geleden ook gebeurd, is uitgezocht en met terugwerkende kracht zijn alsnog de punten toegekend (netjes trouwens). Dus gewoon even terugkijken en dan zul je de antwoorden vast wel kunnen vinden.

11. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

bij siemens en ikea filmpje daarnet punten gekregen

12. knapen1958

knapen1958 Forumleerling

Zojuist 2 filmpjes over keukens (siemens) bekeken maar geen punten gekregen, jammer................

Gr. knapen 1958 (Annelies)

13. anneke-junny58

anneke-junny58 Gelegenheidsauteur

goeiemorgen het is mij opgevallen dat je soms geen punten krijgt als je een film bekijkt

14. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Dit is het "klaagdraadje" van de bios...
    Als je wilt dat ze wat met je melding doen, dan ff melden in het technische draadje van de bios...:music:
    https://board-nl.farmerama.com/inde...d-technische-problemen-met-de-bioscoop.11434/
    In post 1 staat wat je moet melden of zoek mijn laatste post maar op... Succes!:p

Rumboontje vindt dit leuk.
  15. anneke-junny58

anneke-junny58 Gelegenheidsauteur

goedenavond ok bij mij wel filmpjes maar geen punten jammer

16. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik weet niet wat ik frustrerender vind, de melding krijgen dat er geen filmpjes beschikbaar zijn of wel een filmpje kunnen kijken maar tot 3 of 4 keer toe achter elkaar helemaal geen beloning krijgen. Ik denk dat ik toch voor die tweede ga want bij de eerste ben ik minder tijd kwijt aan iets dat niet werkt :) . Hopelijk wordt dit probleem snel verholpen, want dit vind ik echt zonde van m'n tijd.

boermars vindt dit leuk.
  17. boerfurk

boerfurk Actieve auteur

Van Bosch filmpje wel punten en van Siemens geen punten, waarom ?

18. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik kreeg vanmiddag bij opstarten farm veel biospunten bijgeboekt. Dus ook filmpjes die nu niks lijken op te leveren. Kunnen later als nog binnen komen.

19. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Dat klopt. ik heb er ook een aantal gehad. Wel vind ik het jammer dat er zo'n vertraging op zit. Ik kijk er namelijk per dag 4, omdat ik niet met een restje van 5, 3 of 2 punten wil blijven zitten. Nu ben ik het overzicht kwijt geraakt en prompt zit ik nu met een restje van 8 punten waar ik even niets mee kan. Natuurlijk is dat niet echt erg, maar...... ik wil zo graag een rond getal! (deelbaar door 20 dus):sleepy:xD

20. joke0987

Net als eerder zijn de gemiste punten alsnog, achteraf, toegekend. Dank daarvoor. Het probleem van wel filmpje=geen punten lijkt hier opgelost; de bioscoop doet het nu helemaal niet meer. Kan natuurlijk ook :cry:

LadyFamerieke vindt dit leuk.