Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop (2014-09-24)

Discussie in 'Help archief' gestart door Nanneke, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

Hier problemen met kaas filmpje blijft steeds opladen klein stukje kijken en weer opladen heb geen zin om een half uur naar een super traag filmpje te kijken is er een oplossing?

is dus nu opgelost

Laatste bewerkt: 20 November 2014
  2. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Hier vandaag filmpjes zonder punten :cry:

3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

@Jokertje bij het filmpje van Robert Kranenborg moet je helemaal naar beneden scrollen om de groene knop te zien.
    Duurde bij ook even voor dat ik dat door had

4. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Zoals ayla2008 reeds aangeeft: er zit soms een balk aan de zijkant en als je die een beetje verschuift zie je wel een blokje dat je aan kunt klikken om je punten te krijgen.

5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

@ Daxter1966 bedankt voor de tip. Ik heb het betreffende filmpje even niet gekeken maar ik zal de volgende keer opletten

6. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Van Izettle, de kaartlezer geeft geen bioscooppunten, hebben meer mensen hier last van ?

7. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Als je iets naar beneden scrolt, daar op de groene knop klikken dan krijg je de punten wel.

8. mamiagk

mamiagk Forum-expert

bij mij geeft Izettle de hele tijd de melding: an error has occured, sorry for the inconvenience
    hebben meer mensen dat? of is dat iets met mijn instellingen en zo ja wat dan?

9. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Vandaag van 10.25 tot 10.30 uur:
    1e keer een filmpje gezien en keurig punten bijgeteld.
    Daarna een zwart scherm, met heel even het draaiende figuurtje. Verder niks meer. Het scherm blijft zwart.
    Uitgelogd, geschiedenis opgeschoond (cache etc.), maar nog steeds een zwart scherm in de bios.
    Ik speel in chrome.
    ID: 36128673 farmermikkie

Edit: om 11.43 uur weer een goed filmpje kunnen zien (Bonaparte), helaas daarna om 11.44 weer het zwarte scherm met even het draaiende figuurtje.
    Het lijkt mij dat er een filmpje is dat niet laadt. Maar welk filmpje...?

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi
    hier het zelfde eerste film gezien en punten ontvangen daarna zwart beeld (kan dus ook niet zien om welke film het gaat)
    ik speel in chrome en IE. de tijd is het zelfde als hierboven vermeld.
    id: 34380041

11. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ik krijg ook wel filmpjes maar iedere keer geen punten ... is er iets mis?

12. grimyx

grimyx Forumleerling

hier is het weer opgelost zowel op IE als in chrome jippie

13. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Hier ook Chrome maar bijv. IZettle draait wel filmpje, maar daarna niks meer. En zo zijn er meer. Jammer, het ging toch een poosje zo goed :)

Ohh, bij eentje zit de knop verstopt achter de melding dat je op het kruis rechtsboven moet klikken. Lekker handig :(

14. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Het verstopte groene berichtje is bij heel veel filmpjes het geval. Rechts even naar beneden schuiven, dat scheelt een hoop punten :music:

15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Als ik de bioscoop aanklik, laad ie wel. Vervolgens krijg ik een zwart scherm en geen filmpje te zien. Dit was gisteren avond zo en vanmorgen. Tussendoor 1 keer een filmpje kunnen kijken, daarna weer een zwart scherm.

16. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Bij mij ook een zwart scherm.

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

jip hier ook zo, al een paar dagen, jammer ging zo goed...
    ik speel op chrome en IE
    id:34380041

18. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Yep hier ook, jammer.

Farmervrouwtje

19. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

De bioscoop blijft maar op zwart als ik een filmpje wil bekijken. Is dat een foutje? Ik heb de hele dag nog geen filmpje kunnen bekijken.

20. Sjohnnie

Sjohnnie Gelegenheidsauteur

misschien 1 troost ik ook :)
    zwartbeeld is niet hip en je krijgt er ook geen bios punten voor :D