Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop (2014-09-24)

Discussie in 'Help archief' gestart door Nanneke, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchie47

    dutchie47 Actieve auteur

    Ik heb vandaag 4 keer de Volvo film bekeken en echt geen punten gekregen. Hoogst irritant. Deze film duurt bijna 12 minuten en dan zit je die dus voor niks te kijken..
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Misschien een tip en ik hoop dat het dan niet gelijk veranderd wordt, maar ik kwam er afgelopen week achter dat bij sommige filmpjes je een voortgangsbalk hebt. Het rondje hiervan kan je met je muis tot vlak voor het einde verschuiven. Dan hoef je niet lang te kijken en krijg je gewoon je punten.

    Hiervoor zette ik het filmpje aan en ging ik wat anders tussendoor doen.
     
    ymked55, dutchboy, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dat heb ik ook al eens geprobeerd, dan veranderde de balk van kleur en niets, geen punten, tot ik het filmpje opnieuw startte en volledig uitkeek. dan pas kwamen de punten.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dan heb ik geluk gehad. Ik heb dit al een paar keer kunnen doen. Niet elke filmpje heeft een voortgangsbalk maar bij degene waar het wel zit kon ik dit dus doen. Jammer, ik dacht echt een tip te hebben voor andere spelers.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    bij mij was het toen met dat filmpje van Opel Tiffanie

    nu heb ik al enkele keren het "fanta" filmpje gekregen, volledig bekeken, maar een enkel punt gekregen. erg jammer.
     
    Laatste bewerkt: 18 Juni 2015
    dutchboy vindt dit leuk.