Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop (2014-09-24)

Discussie in 'Help archief' gestart door Nanneke, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Ik wilde net al vragen waar mijn punten blijven. Heb al 3 filmpjes gekeken en geen punten gekregen. Ik zie dat er meerderen dat hebben dus. Jammer.......
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Was bij mij ook al zo, maar daarnet nog even wilde kaiser 2 keer gekeken en nu wel punten binnen gehaald :)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. hoogendoornmulder

    hoogendoornmulder Forumleerling

    Ik krijg ook geen punten bij de filmpjes van natura 2000, en van andere filmpjes wel... Heel vervelend, ik krijg nu aldoor alleen maar deze filmpjes, en kom niet verder...
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ook hier hetzelfde met natura 2000. het andere filmpje gaf wel punten
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. coolcat08

    coolcat08 Forumleerling

    hier ook al sinds gisteren geen punten na het kijken van filmpjes. eerste twee filmpjes gister wel daarna niets meer. dus kan niet aan de flash of zo liggen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. Aspergesteker

    Aspergesteker Junior expert

    o_Ok hier is het dat er sinds gisteren geen punten meer worden toe gekend voor de bekeken filmpjes heb grondig gezocht naar knopjes die eventueel zouden moeten worden ingedrukt zijn niet te vinden. Na indrukken van rechtsboven wordt het afspeel scherm afgesloten en dan maar wachten tot het schermpje op plopt met de boodschap dat er punten zouden zijn verdient helaas pindakaas geen punten ben nu toch al zo'n 4 maal 15 punten mis gelopen met gisteren en vandaag. En ja heb mijn cookies verwijderd en ja ik heb mijn cash leeg gemaakt en ja ik heb via de adobe manager de flash cash geleegd heb zelfs eens mijn DNS geflushd het resultaat is nul niks zero noppes

    Edit:

    Heb net om 17:50 lokale tijd een filmpje gekeken en wel weer 15 punten verdiend. Dank voor de snelle reactie/oplossing :)
     
    Laatste bewerkt: 27 Mei 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    sinds wanneer krijg je geen punten meer als je filmpjes bekijkt? heb nu 3 keer wat bekeken maar niks
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    natura 2000 filmpje moet geblokt worden speel ook een ander spel (niet van bp) en ook hetzelfde probleem met natura 2000 filmpje
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. rianne1954

    rianne1954 Gelegenheidsauteur

    jammer vanochtend 1 x punten ekregen daarna om 07.46 en o7.51 een filmpje gekeken over de drone, ook de site waar ik er 1 mag kopen voor 499€ maar helaas wederom geen punten
    rianne1954ID: 45030476
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Twee keer almo nature, geen punten gekregen. Vijf keer de parrot drone, geen punten gekregen. Ik had deze punten hard nodig om t.g. te kunnen aanschaffen. Kom nog 1T.G. tekort om een knecht te kunnen aanschaffen. Zeer vervelend.

    Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen, gelukkig. Nog op het nippertje knecht kunnen aanschaffen.
     
    dutchboy en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Ligt het aan mij of zie ik het verkeerd dat de Parrot drone en de koptelefoon van dezelfde firma die verschijnen in de bioscoop plat gezegd *knip* te maken hebben met reclamefilmpjes kijken? Worden we nu, wie weet waar, over internet gestuurd voor "bioscoop(!)-punten"? >:(
     
    Laatst bewerkt door moderator: 11 Juni 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Weet niet wat je hiermee bedoelt. Ik bekijk gewoon een fimpje (even op play drukken), en krijg een prima reclamefilmpje, en na afloop ook de 15 punten bijgeschreven.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 11 Juni 2015
    dutchboy en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Dan ga ik het afwachten.. hier krijg ik geen play-knop te zien maar alleen "bezoek de website".. de volgende keer maar eens elders in het beeld klikken dus.. ;)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    links boven in het kleine scherm zit de play knop
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Grappig.. die is dus bij mij stuk.. ik zie een verminkt symbooltje en klikken erop helpt niet. Ik kan wel op de gekleurde knopjes rechts bovenin klikken en ongetwijfeld ook op de uitnodiging om de website te bezoeken.

    En als ik dan de bios verlaat wordt ik, zoals gebruikelijk bij voortijdig beëindigen, gestraft met daarna slechts een zwart scherm en kan ik de punten dus verder wel weer een tijdje vergeten. :(
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    enig idee waarom de Volvo filmpjes geen punten geven?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik kijk juist naar een filmpje van volvo. Aan de rechterkant zit een balk. Als je die naar beneden schuift wordt er een hokje zichtbaar (ontvang je beloning). Die moet je aanklikken en daarna nog een keer.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    ja maar van de 10x dat ik dit filmpje voorbij heb zien komen maar 1x een balkje gehad andere keren geen balk
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Laatste filmpje dat ik gezien heb was ook van volvo (klein scherm). Deze duurde wel lang, maar uiteindelijk kreeg ik wel mijn 5 punten.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Om eerlijk te zijn vandaag niet geprobeerd, waar ik eerder over schreef was van gister en eergister dus misschien is er wat veranderd
    Ga toch nog maar even proberen (krijg nml alleen dat filmpje)
     
    dutchboy vindt dit leuk.