Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop (2014-09-24)

Discussie in 'Help archief' gestart door Nanneke, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kuiken70

    kuiken70 Forumleerling

    de reclame film van HUE werkt ik ga het kopen! na 100 x de film te hebben bekeken hebben ze mij overtuigd! maar waar blijven nu mijn tulpguldens? heb er geen 1 gekregen
     
  2. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Dit is helemaal geen filmpje.. alleen maar een link om je naar de playstore te leiden/lokken.. snap dan ook niet wat dit met een bioscoop te maken heeft en je krijgt dus inderdaad alleen je punten door de link te volgen (..zodat Google weer wat meer van je bewaart)..
     
  3. debeus

    debeus Doorzetter

    heb een paar dagen redelijk in de bioscoop kunnen komen maar op het moment is het weer .............. je weet wel
    al weer twee dagen 0 , 0
     
  4. -deplanter-

    -deplanter- Forumleerling

    Ik heb nu al een aantal weken een wit scherm >:(
     
  5. farro

    farro Forumkenner

    hier is het ook altijd wat met de bioscoop.
    gisteren bvb; kon ik filmpjes kijken maar kreeg niets in de plaats, dus waarom nog kijken !!!!
     
  6. diggaman

    diggaman Forumbeginner

    ik kan ook alweer 2 weken geen filmpjes zien, er staat alleen maar : sorry op het moment hebben we geen filmpje voor u. en als hij het wel doet krijg ik een wit scherm???
     
  7. Oldwief

    Oldwief Grote forummeester

    Ik zie ook geen enkele film. :cry:
     
  8. onsmoe

    onsmoe Junior expert

    hallo
    ik krijg altijd een vragen lijst door en die is in het frans kan iemand zeggen hoe ik die in het niderlands kan doe dan graak ik er misschien van af en kan daarna misschien nog eens een filmpje ontvangen
    dit staat op de eerste pagina en daarna een hele lijst vragen
    [​IMG]
    [​IMG]Cher joueur Farmerama,
    [​IMG]
    Nous vous invitons à participer à un court sondage (en cinq questions) pour déterminer dans quelle mesure Farmerama répond à vos attentes et si vous souhaitez que certains éléments soient améliorés.

    Le sondage ne vous prendra que 3 minutes.

    Le sondage est anonyme et respecte notre politique de confidentialité. Si vous refusez de participer, veuillez fermer cette fenêtre.
    mvg onsmoe
     
  9. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Wat er staat is of je mee wil doen aan de vragenlijst deze is anoniem en kost je ca 3 minuten. Wil je niet meedoen moet je het raam sluiten :p dus ik denk dat je dan dat scherm moet sluiten. Alleen als het terug blijft komen zou ik een mailtje aan support sturen, misschien kunnen zij er wat aan doen.
    Sterkte ermee
     
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Deze vragenlijst is gericht op Frankrijk en Wallonië en vervangt daar een filmpje.
    Als je IP-adres in de buurt van deze gebieden ligt kan het inderdaad voorkomen dat je ook als Nederlandstalige deze mogelijkheid krijgt.
    Daar is helaas niks aan te doen.

    Maar zoals beereekhoorn schrijft, je kunt naar beneden scrollen en het venster sluiten.
    Je krijgt geen punten maar je kan wel verder. Tenminste, indien er voor jouw ip-bereik filmpjes aanwezig zijn want de vragenlijst komt alleen als er vrijwel geen filmpjes zijn.
     
  11. hihija

    hihija Junior expert

    Kreeg vandaag dit te zien
    Wat is dit ?
    HTTP Status 500 -

    type Exception report
    message
    description
    The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
     
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat betekent dat door een fout op de betreffende webpagina (waar het filmpje zou worden afgespeeld) het niet mogelijk is dit filmpje af te spelen.
     
  13. onsmoe

    onsmoe Junior expert

    ^hallo ik krijg steeds in de bioscoop een enquête over farmarama denk ik maar dat is allemaal in het Frans hoe kan ik het in het Nederlands krijgen want ik versta alles niet.
    dit is wat op het scherm komt
    [​IMG]
    [​IMG]Cher joueur Farmerama,
    [​IMG]
    Nous vous invitons à participer à un court sondage (en cinq questions) pour déterminer dans quelle mesure Farmerama répond à vos attentes et si vous souhaitez que certains éléments soient améliorés.

    Le sondage ne vous prendra que 3 minutes.

    Le sondage est anonyme et respecte notre politique de confidentialité. Si vous refusez de participer, veuillez fermer cette fenêtre.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] en dit is al wel een maand of twee en ik vermoet als ik dit niet doe ik geen ander filmpje te zien krijg.
    hopelijk snel antwoord
    grtjs onsmoe
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het antwoord staat 3 posten boven je vraag. Je kunt ook gewoon wat aanvinken. Heb jij je punten binnen. Ik heb de Engelse versie vaak op de i-pad. Daar krijg ik nooit reclame, als ik iets krijg is het die enquete. De eerste keer heel serieus ingevuld, ik word steeds gemakkelijker in het invullen.
     
  15. richardjb1963

    richardjb1963 Forumleerling

    ik heb een vraag die ik ruim 3 maanden geleden ook al heeft gedaan over de biosscoop, ik kan elke dag soms 1 keer inlogen om een film te draaien als ik geluk heeft en ook vaak dat ik drie of vier dagen helemaal niks kan in de biosscoop.

    Ik heb daar nog geen antwoord op gehad desondanks ik had ge-vraagt.

    Als ik naar een ander kijk die ook op farmerama zit die kan elke dag wel vier keer draaien dus 4 keer 15 punten en ik als ik geluk heeft 5 of soms 15 punten waar lig dat dan aan als ik vragen mag moet ik dan ook naar een ander SERVER toe.

    of wordt het een keer tijd dat het eens wordt opgelost.

    En als het weer eens goed draai dan kom er weer een Quest dan is het weer gedonder dan weer het zelfde liedje ( dan weer 1 en dan weer 2 dan weer drie vier dag gen niks ) .

    Waar ligt het aan en graag een eerlijke reactie?????????

    Ik loop niet gauw te klagen maar wat kunnen we er aan doen of JULLIE er aan kunnen doen.
     
  16. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    kan wel filmpjes kijken maar krijg geen punten en nee ik hoef niet naar beneden te scrollen want er was geen balkje aan de rechterzijde, dus waarom geen punten????

    net de punten gehad dus er zit een grote vertraging in
     
    Laatste bewerkt: 23 Mei 2015
  17. Harriët1975

    Harriët1975 Forumleerling

    Filmpje van natura 2000 gekeken om 13.24.
    Krijg geen punten ook niet na f5. Mijn vriend had hetzelfde filmpje ook hij heeft al 2 keer niks gekregen.
    Userid: 9960051
    Userid: 52792372(Micheleugene)
     
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    jip hier ook.... wel filmpje gezien, drie keer vandaag, maar geen puntjes:cry:
    popje4
    ID: 34380041
     
  19. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Hier ook weer eens filmpjes, ging over europa en over vissen, maar wel gekeken maar geen tg`tje erbij.
    :cry: :cry:
     
  20. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Hier zelfde filmpje geen punten.....:(
     
    dutchboy vindt dit leuk.