Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop (2014-09-24)

Discussie in 'Help archief' gestart door Nanneke, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat is nou jammer, bij sommigen werkt het wel, bij jou dus niet. Ik weet niet hoe dat is op te lossen, maar ik ben dan ook geen mod.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Betreft dat eerste soms is het nodig dat je op een groene knop onderaan klikt om te bevestigen en dan krijg je je punten. Ik ben ook al een filmpje tegen gekomen die een opvallende knop in het schermpje heeft staan voor delen op facebook. Nu wil ik dat niet maar ben er achter dat als je op het logo klikt van de aanbieder je alleen naar de site gaat en vervolgens je ook gewoon je punten krijgt. Even wat tips die het proberen waard zijn.

Het zwarte beeld met dat het lijkt alsof hij iets aan het uploaden is komt geregeld voorbij ja, in principe een teken dat er geen filmpjes beschikbaar zijn. Om dit zeker te weten moet je vlak naast het zwarte scherm met je rechtermuisknop klikken en kies dan voor 'deelvenster vernieuwen' in de regel zal dan alsnog melding verschijnen dat er geen filmpjes beschikbaar zijn en heel incidenteel kan het je gebeuren dat er toch nog echt een filmpje opstart.

Er is nooit garantie dat de bioscoop altijd filmpjes laat zien, dit is afhankelijk van het aantal aanbieders wat er is.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

kreeg net een film waarin eerst mijn geboorte datum gevraagd werd om verder
    te gaan ? zag er niet erg deugdelijk uit

krijg nog steeds het zelfde filmpje nu 0.35 uur

Laatste bewerkt: 29 Januari 2015
  4. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Op de marktplaats staat een bioscoop. Als ik hier een filmpje wil bekijken tegen een beloning, dan opent die een groot scherm, maar het scherm blijft vervolgens neutraal...

Wat is de oorzaak dat de film niet afspeelt? Wat kan ik hieraan doen?

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

lees even de post van Klaartjuh op de vorige bladzijde. Meestal is er dan geen film beschikbaar.

6. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Waarom is het knopje 'Film Afspelen' dan groen en drukbaar?

Vervolgens staat er 'Even geduld' heel snel en dan schakelt die over naar een beige - geel achtige kleur scherm.

7. |-|ans

|-|ans Forummeester

Wordt het niet eens hoog tijd eens serieus naar de problemen met de bioscoop te kijken? Ik kan me goed voorstellen dat er wel eens een keertje iets mis gaat, maar naast de "gewone" problemen zijn er toch ook diverse andere nare en misschien zelfs riskante dingen aan de hand..

Vreemd.. je wordt nu dus gedwongen een willekeurig andere site te bezoeken? En dat met een flash-player die om de haverklap critical updates heeft vanwege de veiligheidslekken.. mooie manier om mensen naar malware-sites te lokken en hun systemen te infecteren?

Ik kan het niet nagaan, want heb hier al weken alleen maar een zwart scherm.. dit klinkt in ieder geval als wederom een aanbieder die mijns inziens niet echt thuishoort op een "kind-vriendelijke" site.. misschien toch maar eens wat kritischer opstellen ten aanzien van de aanbieders van de "leuke filmpjes"?

8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hallo,

Ik kijk al 2 dagen het filmpje van center parcs. Er staat boven dat ik op het logo moet klikken of op 'verder' om de punten in ontvangst te nemen. Maar als ik dit doe krijg ik geen punten bijgeschreven. Heb ook al geprobeerd om een kwartier geduld te hebben, maar zelfs dan word er niet bijgeschreven.
    Kan dit probleem verholpen worden?

Daarnaast vind ik het heel erg jammer dat de bios de laatste tijd het vaker weer niet dan wel doet. Het idee is erg mooi en het leverd ook voor mij mooi TG op, maar het kost inmiddels meer dan het opleverd en dat is jammer. Vooral omdat het een veel voorkomend probleem is.

9. polkey

polkey Oudgediende

Ik denk dat ik ondertussen ga begrijpen waar het probleem kan zitten.
    Een Firefox bijvoorbeeld heeft nu versie 35.1, de Adobe Flash plugin is niet bijgewerkt om daar mee samen te werken ofwel dat we video's kunnen zien. ( Hier moet Adobe aan de bak om dit te laten samenwerken ) en zien we een vertraagde film die niet wil doorstarten, denk aan het draaiende wieltje. Het Internet staat vol met deze klacht.
    Ga ik verder op zoek en is het laatste nieuws 22-1-2015 het volgende:
    Waarschuwing: unpatched Adobe Flash Player vulnerability actively attacked
    Internet users should be warned for new vulnerability in Adobe Flash Player that is actively used to attack computers and for which no patch has been released yet. Visiting a malicious or hacked website can be sufficient to become infected with the malware.
    Security researcher Kafeine from the blog discovered the exploit in a version of the Angler Exploit kit. Exploit kits contain exploits that abuse vulnerabilities in popular software. In most cases these are vulnerabilities for which updates are available but which haven’t been installed by internet users yet. In this case the vulnerability is a so called “zero-day” for which no update is available. The discovered exploit is able to infect systems running on Windows XP with IE6 till IE9, Windows 7 with IE7 and Windows 8 with IE10 all when having the most recent Flash Player version installed.
    Fully patched Windows 8. systems and internet users browsing with Google Chrome aren’t vulnerable according to Kafeine. The OS and browser aren’t vulnerable because the exploit doesn’t target systems running that software. Internet users are advises to disable the Adobe Flash Player temporarily or switch to another browser. Internet Explorers can disable Adobe Flash.

Vervolg nieuws op 23-1-2015
    The cyber criminals currently abusing a new and unpatched vulnerability in Adobe Flash Player to infect computers with malware, have improved their method. The improvement means that now also Mozilla Firefox users are vulnerable to the attack.
    The discovered attacks were successful on Windows XP systems with IE6 to IE8, systems running Window 7 with IE8, and also Windows 8 and Windows 8.1 respectively running IE10 and IE11 were found to be vulnerable. Later today Kaffeine reported that the cybercriminals have modified their exploit in such a way that it’s now also able to infect systems that visit websites distributing the malware with a Firefox browser. The attack is confirmed to work on Firefox 35 with the most recent Flash player.
    Once the leak in Flash is successfully exploited, infected computers become part of the Bedep botnet which in its turn installs additional malware and abuses infected machines for click fraud.
    Yesterday Adobe reported it was investigating the issue, but so far the company has not confirmed the vulnerability nor provided additional information. While Adobe is (hopefully) working on a fix for the leak, it’s recommended to temporarily disable the Adobe Flash Player.

En de laatste zin zou voor onze veiligheid wenselijk zijn, maar geeft problemen met het spel.
    Welk advies kan er van BP komen aangezien we hier Flash nodig hebben ?

10. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Bij het filmpje naar beneden scrollen, dan krijg je de groene knop van beloning te zien.

11. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Misschien een keer een bonuscode cadeau doen voor alle problemen met de bioscoop? Resultaat van vandaag: van de ong. 20 pogingen, 2 x een filmpje kunnen zien.

12. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Woahh!! Twee filmpjes gezien! Dan ben je een echte geluksvogel. Er zijn spelers (waaronder ik) die al heel lang geen enkel filmpje hebben gezien. Niemand van ons heeft namelijk recht op elke dag meerdere filmpjes. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben en soms heb je dat :).......en soms ook niet:(.

Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  13. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Dit filmpje heb ik gister en vandaag ook gehad. Maar ik kan het geen filmpje noemen er staat klik op het logo en dan krijg ik geen filmpje maar wit beeld met rechtsonderin ???? naam vergeten ??? maar er gaat dan geen filmpje lopen (en mikmak zegt in een bericht 2 of 3 blz. terug dat je op verder moet klikken maar ook dat zie ik nergens staan)
    En ja dit is ook het enige filmpje wat ik behalve het zwarte scherm gezien heb sinds aantal weken...... (nou ja gezien, niet gezien dus)

14. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Met firefox werkt het af en toe bij mij. Met internet explorer eigenlijk nooit.

15. cverhagen

cverhagen Gelegenheidsauteur

Hallo ,heb ook bijna iedere dag 1 filmpje en dan zwart gr

16. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

kreeg net weer het filmpje om 15.45 om eerst mijn geboortedatum in te vullun

17. mischou1

mischou1 Forumleerling

Ben een nieuw account begonnen 19 januari , ondertussen level 38.
    Heb welgeteld 1 filmpje kunnen bekijken.
    mischou1

18. popje4

popje4 Levende forumlegende

ik had gisteren het zelfde zo als polkey beschrijft, wou Adobe Flash op mijn tab. installeren helaas ik werd gegijzeld (een virus dus) kon voor 100 euro een bestand downloaden om alles weer normaal te laten lopen, nou weet ik niet of dit het zelfde is (ben niet goed in technische Engels) niet gedaan dus alles gereset maar dus ook helaas alles wat er op stond kwijt.
    ik wou enkel zien of farmerama ook op een tab. te spelen was. tja.....heb nog wel een goede virus scanner....:cry:

19. |-|ans

|-|ans Forummeester

Op welk moment werd je gegijzeld? Het probleem is namelijk dat Flash erom bekend staat nogal eens kritieke lekken te hebben en inderdaad de afgelopen weken een aantal zéér ernstige, die uitgebuit werden, aan het licht zijn gekomen. Ik been daarom benieuwd waar je die "gijzeling" hebt opgelopen. Zelf ben ik in ieder geval zeer voorzichtig met de bioscoop die immers toch nooit behoorlijk werkt en waar probleemmeldingen al snel worden afgedaan met: "dat heeft BigPoint niet in de hand want dat wordt uit handen gegeven". :(

20. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi dat was bij het installeren van Adobe Flash Player mijn virus scanner gaf wel aan dat er mogelijk een probleem zou kunnen ontstaan maar dat is wel vaker zo en gaat eigenlijk altijd goed. vond het wel vreemd dat gelijk daarop de melding kwam dat ik voor 100 euro dit kan laten verdwijnen. het is in ieder geval goedkoper om de boel naar fabrieksinstelling terug te zetten. wel jammer dat je dan alles kwijt bent.
    weet niet of je vraag zo beantwoord is ben niet echt heeeel goed met pc, laptops enz.. kom wel een eindje, maar met al die technische dingen die voorbij komen kom ik niet weg...