Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop (2014-09-24)

Discussie in 'Help archief' gestart door Nanneke, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. gerard301065

gerard301065 Forumleerling

waarom kan ik geen film meet kijken in de bioscoop hij laat en ik krijg zwart beeld ???
    dat betekend geen bioscoop punten ik kijk al 5 dagen naar een zwarte beeld
    voor dat dit begon kon ik film kijken en kreeg ik geen bioscoop punten

2. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

o_Ok ik kom de laatste tijd steeds vaker het zwarte scherm tegen met kort een draaiend wit "rondje".
    En dan nu mysterieuze stallen.
    Kan dus niets kopen. Gemiste kans.
    Kom zo natuurlijk niet verder bij nieuwe quests.
    Jammer, jammer, jammer. Ofwel BALUH.

3. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

wat mij op valt, is dat als er mysterieuze stallen of bomen zijn, de bioscoop het vaak niet of slecht doet. Ik krijg ook al dagen lang niets meer te zien. Is ondertussen volgens mij al meer dan een week geleden, dat ik iets gezien heb. En normaal gaat het wel goed.

4. carry70

carry70 Forumleerling

Ik krijg steeds een zwart scherm. Als ik geluk heb kan ik kan ik in het rondje klikken, maar meestal lukt dat niet. Heel vervelend!

5. knorretje47

knorretje47 Forumleerling

kan weer geen filmpjes kijken krijg een zwart scherm en dan verder niks meer

6. mercedes1989

mercedes1989 Forumbeginner

Als er geen film is krijg ik daar de melding van dat er momenteel geen film is. Maar vandaag komt er een zwart scherm en er gaat precies een sterretje draaien en daarna niets meer.Het scherm blijft gewoon zwart. Ik kan daarna wel gewoon op kruisje klikken en verder gebeurt er niets.

7. veija

veija Forumleerling

ik heb al weken geen film meer gezien,alleen zwart veld,dus ook geen TG jammer!!!!!

8. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Hier ook veel dagen hetzelfde, wel wachten na zwart scherm en met heeeeeeeeeel veel geluk 1 filmpje. Het wordt tijd dat er echt een keer wat aangedaan wordt of dat spelers per dag worden gecompenseerd. Dit is gewoon niet fatsoenlijk meer.

9. lotje54

lotje54 Forumleerling

Ja hier het zelfde alleen zwart scherm.

10. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Hier ook al weken niets meer te zien en probeer bijna elke dag. Steeds zwart of melding dat er geen fimpjes zijn......
    Dus maar 1 Orion stal kunnen kopen. Morgen maar zien wat ie geeft....

11. valkenier

valkenier Levende forumlegende

ze kunnen beter de bioscoop verwijderen er is altijd wel wat.
    dit noemen ze spreekwoordelijk:

iemand blij maken met een dooie mus.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. ajonker1608

ajonker1608 Doorzetter

Ja. Er is alleen een zwart scherm te zien. In het echt zou je je geld terug gaan eisen!

13. joke0987

Nu er weer een event is gestart draait ook de bioscoop weer veel beter. Dit is me al eerder opgevallen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de bioscoop afhankelijk is van het aantal spelers online. En helemaal niet van het aanbod filmpjes. Als dat juist is, dan hebben de trouwe spelers, de die-hards, dus dikke pech.

14. |-|ans

|-|ans Forummeester

Nou.. hier nog steeds (al weken) een zwart scherm hoor! :(

15. joke0987

Dan afschaffen dat ding. Kunnen ze beter die TG geven bij level up of de molen. Dit is inderdaad een dooie mus. Die intussen behoorlijk begint te stinken :)

16. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Het word wel erg irritant die bioscoop. Al meerdere malen netjes via de andere topic doorgegeven. Volgens het lijstje met alles wat ze willen weten.

Maar ik moet eerlijk toegeven 9 van de 10 keer meld ik het niet eens, het melden voelt als tijdsverspilling.En met mij zijn er waarschijnlijk vele die er zo overdenken.
    En sommige weten de gevraagde informatie niet, en komen ook met hulp er niet uit.

Vraag me dus ook af of de omvang van het bioscoop probleem wel duidelijk is.:oops:

Dit is geen kat of zo naar de mods, die kunnen er ook niets aan doen.

-Mandy- vindt dit leuk.
  17. Farmgirlandboy

Farmgirlandboy Gelegenheidsauteur

Ik heb ondertussen al meermaal gehad dat als ik een filmpje kijk, ik na afloop geen punten bijgeboekt krijg.
    o_Ok blijft heel vaak het beeld zwart terwijl hij eerst met een icoontje laat zien dat hij iets aan het uploaden is.
    Is hier een oplossing voor?

18. |-|ans

|-|ans Forummeester

Dit is helaas een probleem dat al vele weken speelt.. en ondanks de vele meldingen is er nog geen indicatie van een komende oplossing.. kijk anders hier eens: https://board-nl.farmerama.com/inde...en-over-de-bioscoop.11433/page-10#post-119748

19. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Centerpark video werkt, verder weer zwart scherm.
    Ik moet bekennen dat ik te lui ben om telkens al mijn gegevens bij de meldingen te zetten. Omdat het al zo lang speelt en er niets aan gedaan lijkt te worden. Misschien bedriegt de schijn maar ik denk dat meer boeren dit gevoel hebben.
    Om 14:34u weer zwart scherm.

Laatste bewerkt: 29 Januari 2015
  20. koeks

koeks Forumleerling

Yep, helemaal gedaan...maar button 'ontvang je beloning' blijft grijs