Verzameldraad algemene meldingen over de bioscoop (2014-09-24)

Discussie in 'Help archief' gestart door Nanneke, 24 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Nanneke

    Nanneke Forumleerling

    Blijkbaar ben ik hier de eerste met een opmerking.
    Maar inderdaad er is weer wat vreemds aan de hand in de bios.
    Als er geen film is krijg ik daar de melding van dat er momenteel geen film is. Maar vandaag komt er een zwart scherm en er gaat precies een sterretje draaien en daarna niets meer.Het scherm blijft gewoon zwart. Ik kan daarna wel gewoon op kruisje klikken en verder gebeurt er niets. Ik heb hier in alle 4
    mijn boerderijen last van. Groetjes Nanneke
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Zie hier net in de bioscoop om een "sondage" te doen. Dit alles in het frans... Ik klik erop en zie dat ik andere talen kan kiezen maar GEEN Nederlands. Kan dit aangepast worden?

    Mvg Keukendeur
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. wiesje123

    wiesje123 Gelegenheidsauteur

    Graag wil ik nog even reageren op mijn draadje, wat ik gisteren opende.....
    Dat was beslist niet bedoeld om te klagen of aanmerkingen over de bios te hebben. Ik wilde
    alleen even weten, of ik de enige was, of dat er nog meer mensen last van hadden.
    Ik weet heel goed, dat de bios een extraatje is, en ik ben er juist meestal heel blij mee, eerlijk waar....
    o_Ok vandaag weer keurig al mijn filmpjes kunnen kijken, hieperdepiep.....
    Dus beste Ron, het was echt niet bedoeld, om tegen jou te mekkeren, groetjes, Wies:)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook heel vaak een zwart scherm en 1 filmpje en dan weer lang wachten kan ik er weer een zien
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Prima hoor Wiesje.
    Het maken van een verzameldraadje is ook niet vanwege jouw post gedaan, maar het werd nodig omdat er zoveel losse draadjes kwamen.
    En dan zien we door de bomen het bos niet meer.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Als k op 'film afspelen' tik dan verdwijn de
    hele bios! Meer mensen die daar last van hebben??
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja iedereen heeft hier last van, BP is er mee bezig dus niet nodig dat iedereen gaat melden dit probleem ook te hebben.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    t Gaat er niet om dat k géén film kan kijken. Alles
    schuift gewoon wég. Dus k heb meteen t dorp weer
    voor me.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    En zoals ik al aangaf is dit bekend en is BP er mee bezig.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Ik weet niet of jullie er wat aan hebben maar ik krijg dit in de bios: o_Ops! There was a problem loading the video. (Error code: #120)

    Gr. hulst
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik heb net 2x hetzelfde filmpje gehad (met de olifantenfarm) maar ik krijg er geen bios punten bij. Normaal krijg je de toch ???
    Hebben hier meer mensen last van of ben ik de enige ?

    edit; oeps, sorry, er was hier al een draadje voor de bios, ik ben nog aan het stoeien met het nieuwe forum. Dank je voor het verplaatsen.
     
    Laatste bewerkt: 7 Oktober 2014
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik had hem net ook en ik zie het probleem, hij kan wel punten geven maar het is een beetje misleidend. Staat namelijk er onder dat je met x kan afsluiten. Maar... ik ging verder kijken en je kan met het balkje rechts naar beneden scrollen en dan zie je een groene knop waar je op moet klikken en vervolgens nog een keer op dezelfde knop waar dan 'succesvol' is komen te staan en daarnakomt in het witte vlak een melding dat het gelukt is en kan je hem echt met x wegklikken.

    Als je hem weer hebt moet je dat dus zo doen en ik zorg er voor dat dit gemeld gaat worden omdat het niet erg duidelijk is.

    [​IMG]
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh Klaartje, dank je zeer voor het uitvogelen ! :) Weet ik dat zoiets dus ook mogelijk is, ik blijf leren :)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Bovenstaande probleem doorgegeven aan de afdeling voor de bioscoop.
    Maar voorlopig de aanwijzing van Klaartjuh volgen want onbekend is wanneer het wordt opgelost.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb de hele morgen het filmpje van Turkish airlines. Daar staat een balkje onder van "ontvang je beloning" maar deze wordt niet groen (w8 best lang). o_Ok die extra tekst wat Klaartjuh aangaf staat erbij. Maar ik krijg dus ook bij deze film geen punten.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Alvast ter voorkoming dat de punten niet worden bijgeteld.

    Het (voor mijn nieuwe) filmpje van Meccano, werkt net als voorheen bij een aantal automerken: Aan het einde van het filmpje even wachten tot er rechtsonder een wit blokje komt, met daarboven een piepklein blauw hokje met wit kruisje. Klik op dat hele kleine kruisje, dan gaat het goed met de punten.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. wiesje123

    wiesje123 Gelegenheidsauteur

    o_Ok niet als je op skip hebt geklikt??, Dan krijg ik er nl. wel de punten bij.........
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Als het filmpje stil staat zie je ergens rechts het woordje 'skip' klik daar eens op, als het goed is duurt het niet lang voordat die knop wel groen word.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. Landa75

    Landa75 Junior expert

    Is het bij de Turkish airlines niet zo dat je als stap 2 e.e.a. moet liken op Facebook voordat je je beloning krijgt?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Kan ook maar als je dat niet wil zie je in dat zelfde scherm ergens rechts het woordje 'skip' staan en dan kan je ook verder. Ik heb zo punten gekregen en niks met facebook gedaan.