Verwijderen van deco

Discussie in 'Help archief' gestart door daisy17858, 10 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hallo.
    in mijn siertuin staat vlak naast het bord van SEIZOEN een item genaamd verjaardagsversiering (+) . Inmiddels staat dit item als decoratief en heb ik geprobeerd deze te verwijderen. Echter wil dit maar niet lukken.
    Met het schepje verwijderen lukt niet er komt telkens de benaming te voorschijn. Via de knechten verwijderen alle 3 de verwijder opties aangeklikt lukt ook niet. Wie kan me helpen. Wil dit item van het veld en vervangen door een item wat meer doet dan alleen decoratief te zijn.
    Bij voorbaat dank.
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Je zou kunnen kijken of het wel lukt als je eerst je browser even schoont. Via de knechten kun je wel alle items verwijderen, maar niet één specifieke, ik denk niet dat je dat van plan was. Er zijn maar twee opties die werken op de siertuin: de sieritems of alles.

    Met het schepje moet je het rode rondje met de streep erdoorheen gebruiken om iets te verwijderen. De andere opties verplaatsen je item.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je kan eens proberen om instellingen te wijzigen
    ga rechts boven in het scherm naar de radertjes
    ga dan naar het klapbord met de moersleutel
    ga dan naar uitgebreide instellingen
    verander dan infobox aan muisteken (die kan je aan of uit zetten)
    bij mij is het dan iig gelukt.
     
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hartelijk dank Matthias, jouw oplossing was raak. Ik kon nu het item verwijderen. :D
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Deze optie had ik geprobeerd echter lukte het nog steeds niet. Inmiddels had ik alle sieritems van het veld gehaald.
    In elk geval Catje jij ook hartelijk dank en er mag een slotje op dit topic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.