verwijderen kuiken met rare naam

Discussie in 'Help archief' gestart door Leo.netten, 4 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo.netten

Leo.netten Teller

Heb een nieuw kuiken gekregen maar wil hem graag kwijt.
    Heeft als gebruikersnaam NielsMetDeGrote... puntjes zijn een verwijzing naar zijn geslachtsdeel.
    Zal waarschijnlijk wel een kind zijn maar ik vind het ongepast.

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Dan kan je denk ik beter een ticket naar support sturen.

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Een tweetal zaken:
    - wil je een ticket naar support sturen, dat kan via het woordje support in mijn handtekening. Support zal dan even kijken naar de naam

- Je kunt je kuiken zelf verwijderen, dat hoeft support niet voor je te doen. Als je op je kuiken klikt, krijg je het volgende te zien:

Met wegsturen kun je je kuiken.. wegsturen :)

upload_2018-1-4_19-20-45.png

Leo.netten vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Niet om vervelend te doen of te zijn ...maar die kuiken kun je pas na 12 uur zelf verwijderen..
    en dan krijgt iemand anders hem:wuerg:
    Zou fijner zijn als zo ene account helemaal weg gaat...als ik dat zo mag zeggen:oops:

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vandaar mijn antwoord in twee delen ;)
    Vanaf het forum kunnen we geen kuikens verwijderen, zoals je weet.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. Leo.netten

Leo.netten Teller

Dacht te gemakkelijk zal een berichtje naar support sturen wou die 12 uur mislopen maar het gaat nu nog langer duren.
    Juist gezien hofje als het een kind is kan je hem nog waarschuwen maar wou een ander er niet mee opschepen. Kan dus een slotje op zie trouwens dat hij zich al verwijderd heeft mijn users naam is duidelijk niet zijn doelwit.

Laatste bewerkt: 5 Januari 2018
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De enige manier om in dergelijke zaken actie te krijgen is via support.
    Juridisch is er geen optie om te reageren op 'hearsay' vanaf het forum.

Omdat je het kuiken hebt verwijderd werd het bij een andere mentor geplaatst.
    Maar volgend op je ticket aan support is het account op slot gegaan en hebben we het ook bij de volgende mentor verwijderd.

Vanwege de afhandeling via support (en daarop kun je in de mail die je hebt gehad desgewenst reageren) gaat dit draadje nu op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.