Verwarring, heb ik een wolkenrij wel of niet in mijn bezit?

Discussie in 'Help archief' gestart door annwei, 15 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annwei

annwei Veteraan

Ik vind het moeilijk om te weten of ik een wolkenrij nu wel of niet bezit. Ik heb n.l. mijn bonenstaak nog niet zo heel lang vrij gespeeld en de wolkenrijen die er nu op staan zijn de basisrijen en de rijen die ik na het vrij spelen behaald heb. Maar ik heb bijvoorbeeld van de recycl-o-maat rij wel enkele items, die heb ik in mijn siertuin gezet, want ik had ze niet alle 3. En ik had toen mijn bonenstaak nog niet vrij gespeeld. Maar nu weet ik niet of ik de wolkenrij zelf (die je ook vaak nog moet winnen) wel heb. Op mijn bonenstaak is wel het icoon van de recycl-o-maat zichtbaar in het grijs, betekent dit dan dat je wolkenrij zelf wel hebt of begrijp ik het nu toch niet goed?

Even samenvattend:
    Als je enkele items van een rij wel hebt maar de rij zelf niet, is het icoon dan ook niet zichtbaar op je bonenstaak? Of andersom, als je de rij zelf wel hebt maar geen enkel item, is dan het icoon zichtbaar in het grijs op je bonenstaak?

Ik hoop dat iemand mij hier even mee kan helpen. Of als ik het toch niet goed heb, me even uit wil leggen hoe je dit dan wel kan zien.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het klopt dat als het icoon er staat, je de wolkenrij bezit.
    Wanneer je een wolkenrij niet hebt vrijgespeeld, zie je ook geen icoon.

Sinds de verandering van de wolkenrijen, dat we knechten kunnen gebruiken en rubrieken hebben, is er een uitzondering.
    Tijdens een event staan de nieuw te winnen wolkenrijen bij de wolkenrijen. Deze staan dan ook in de rubriek speciaal (met kalenderplaatje).

Het kan zijn dat je van een event wel een sieritem hebt, maar geen wolkenrij. Het kan ook zijn dat je wel een wolkenrij hebt, maar geen enkel sieritem. D.w.z. tot nu toe is dat alleen het visevent van vorig jaar geweest waarbij dat mogelijk was.

3. annwei

annwei Veteraan

Dank je wel Coco dan heb ik het goed begrepen. Ik ga nu al mijn rijen nog eens even na of ik dan ergens items van een rij in een andere rij heb zitten of welke items ik eventueel nog mis.

Wat mij betreft mogen ze dit draadje weer sluiten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.