vervolg traag spel.

Discussie in 'Help archief' gestart door molentandje, 28 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molentandje

molentandje Gevorderde

als ik naar ander veld ga,geeft het schermpje van het spel een grijs schermpje, heel raar dit,al een paar keer opnieuw opgestart,maar niks werkt, erg frustrerend weer met de quest

2. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Hier hetzelfde en bij mijn man ook. o_Ok wisselen van browser e.d. werkt niet.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Navraag gedaan, op dit moment functioneert bij BP alles normaal.

Welke internetprovider heb je? Ziggo bijvoorbeeld heeft de hele week al een instabiele service. En dan zijn verbindingen naar het buitenland degene die het eerst in de file komen te staan.

Wat altijd te proberen valt is je moden en router eens twee minuten uit te zetten zodat er een nieuwe start wordt gemaakt.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Kan zeker kloppen Ron. Wij hebben inderdaad Ziggo. Dank je wel :)

5. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Ziggo, hier ook zo ik kwam niet eens in het spel na ingelogd te hebben de Farm bleef wit beeld geven. Ikhad zelfs een andere PC erop gezet daar het zelfde verhaal. Dus na een hoop gepruts toch maar weer mijn PC terug geplaatst en weer aan het klooien geweest en eindelijk kwam ik erin. Pfffff

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.