Vervelende Bug !

Discussie in 'Help archief' gestart door Farmerama_World™, 9 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Hallo,
    Ik wil even een heel vervelende bug melden.
    Ik heb `m al een aantal keren meegemaakt in de afgelopen 2 weken maar ik ben `m nu beu !
    Wanneer ik van akker naar akker ga om te oogsten en/of te zaaien, dan kom ik op een gegeven moment optisch op bv akker 2 (ww) terwijl `t spel op bv de open plek zit.
    Als ik het niet in de smiezen heb, dan ben ik handmatig voor Jan Joker aan `t inzaaien.
    Meestal word het pas merkbaar als ik naar een volgend veld wil of wanneer ik alles even naloop.
    Kortom, de akkers worden gewoon verwisseld.

Ik hoop dat deze bug snel verholpen mag worden, scheelt me enorm in m`n kostbare
    boerderij tijd & RSI klachten ;). Mvg,

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik vrees dat je je computer moet schoonmaken.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. tina9091

tina9091 Forum freak

4. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Ik schoon m`n pc elke dag op, daar kan het eigenlijk niet aan liggen.
    Zou heel vreemd zijn dat het spel een andere akker laat zien dan ik in werkelijkheid heb aangeklikt,
    dat ligt niet aan m`n cache, nogmaals , die word regelmatig opgeschoond ;)

Btw; F5 helpt niet, opnieuw inloggen, soms ...

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Toch is wat jij beschrijft typisch voor een vervuilde flashcache. Als je wilt dat er op support gekeken wordt of je velden iets bijzonders vertonen dan kun je een ticket sturen. Maar ook daar zal men je vragen of je de flashcache wel hebt geleegd. Men zal zeker je velden testen hoor, en als je geen vervuilde flashcache hebt zal men hetzelfde ervaren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.