Verschuivende wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door Arvonvan, 17 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Goedemorgen,

    Wanneer je wolkenrijen markeert tot je favoriet kan je ze naar eigen wil en inzicht op hoogte zetten. Bij mij staan deze keurig gesorteerd op tijdsduur. Alleen valt mij de laatste dagen op dat er ineens verschuivingen plaatsvinden zonder dat ik daar zelf op klik. Zo staat bijvoorbeeld de wolkenrij kruidenmysterie 2-1 (duur 23 uur) ineens bijna onderaan tussen de wolkenrijen van 48 uur. Hij stond bij mij op rij 23 en staat nu op rij 34.
    Is dit een bekend voorval? En moet ik dit gewoon negeren? Want om elke keer die wolkenrijen te moeten verplaatsen gaat elke keer veel tijd inzitten.
     
    boermars vindt dit leuk.
  2. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Bij mijn man gebeurt hetzelfde, ik heb er geen last van.
     
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik verbeelde mij ook al dat mijn zelf ingestelde volgorde was gewijzigd, maar was er niet zeker van.
    Momenteel geen tijd genoeg om te bepalen of ik sommige wolkenrijen wel of niet wil oogsten, dus ik oogst ze gewoon allemaal.
    Maar doordat nu alles niet meer staat zoals ik het ingesteld had, heb ik soms moeite om de juiste wolkenrij te vinden.
    Geen idee waarom het is gewijzigd, dus ben daar wel benieuwd naar.:music:
     
    missmiertje vindt dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    o_Ogst de wolkenrijen gewoon 1 keer per dag als ik opstart.
    Als ik er dan voor iets baat bij heb is het meegenomen en anders pech.
    Alles bijhouden dan die of die andere oogsten heb ik geen zin in.
    Werk bij mij goed.
     
    LucieSchreurs en riekje111 vinden dit leuk.
  5. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur


    ik doe precies hetzelfde. alles op tijd gesorteerd maar de laatste dagen verschuiven steeds weer. Hopelijk krijgen we vlot een antwoord.
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Vorige week zijn er bij werkzaamheden aan één rij enkele andere rijen naar hun originele plaats geschoven -onbedoeld natuurlijk-.
    Nadat dit gemeld werd heeft men getracht de rijen te herstellen, maar helaas wie dit handmatig al gedaan had werd dus foutief hersteld, meer rijen op de verkeerde plaats.

    Er wordt nog bezien of dit recht te zetten is, daarover kan ik geen uitsluitsel geven.
    Maar mijn advies is de rijen nu even te laten staan tot we meer duidelijkheid hebben.
     
  7. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Bedankt Ron! Duidelijk verhaal. Dan wachten we rustig af tot we meer horen.
     
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik lees dat er meer zijn die dit overkomt.
    Ik wilde vandaag deze melding namelijk ook maken en las toevallig jouw opmerking/melding.
    heb hier ook last van, keer op keer en vandaag ook nog weer.
    Heb ik ze recht gezet op tijdsduur, uitgelogd, ingelogd en staan ze weer door elkaar.
    Het is meestal eens in de week.
    Nu is er wel voorkeur, meestal gebeurt het in 1 specifieke categorie, die is nu gewisseld naar andere categorie, die met de kistjes, zal maar zeggen.
    De reactie van iemand die er niet om geeft of ze door elkaar staan, tja, het is een optie van het spel, en ik hoef al die nog lopende rijen niet te zien, ik wil de rijen die klaar zijn oogsten gelijk onder elkaar hebben.
    Met 280 rijen klik je jezelf toch al wezenloos........soms is een bonus al afgelopen voor ik met mijn rijen klaar ben, :D zeker als ze doorelkaarstaan.
    Ik zal eens kijken of dat cache legen een mogelijkheid tot oplossen is.
     
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo Ron
    Is er al meer duidelijkheid over de wolken ?
    We zijn al weer 2 maanden verder maar weten nog nix
    Gr Tineke ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.