verschillende accounts verschillende pagina's blijven hangen op 99%

Discussie in 'Help archief' gestart door odiliamaria, 6 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. odiliamaria

odiliamaria Forumbeginner

al enige weken zijn bij vier verschillende accounts telkens 1 of meer pagina's niet te openen, op dit moment kan ik al een week niet op de siertuin pagina. alle updates en het opschonene van cache en temp files helpt niet, switch van chrome naar iexplorer helpt ook niet. de pagina blijft hangen op 1 of twee velden. het lijkt er op dat de database is gecorrumpeerd. verveldend is ook dat je niet meer terug kunt komen en afsluiten van browser de enige optie is. het zou misschien een goed idee zijn om de database inhoud een keer op te schonen, en op velden waar een incourante waarde staat dit veld op nul te zetten. dit probleem lijkt op te treden als de waarde van het veld niet door de engine kan worden vertaald in een op dat moment valide sprite. de engine blijft vervolgens hangen in een loop. deze storing heeft de vier spelers in dit huishouden al meer dan tien keer de volledige oogst gekost van de woelige weide , de siertuin en/of de open plek, kan al een week lang geen water oogsten in de siertuin en heb de afgelopen maand geen enkele actie kunnen voltooien omdat de helft van de velden niet bereikbaar zijn.
    de flashplayer werkt verder wel goed op de andere velden en baharama, dus ....??????

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Speel je met ieder van die accounts wel in een andere browser? En zo niet, leeg je dan de flashcache wel elke keer voordat je naar een ander account gaat?

Heb je van de browsers en de daarbij behorende Flashplayer wel de laatste versie geïnstalleerd?
    Sta je in de genoemde browsers (behalve Chrome want daar kun je niet zelf bij die instelling) wel genoeg ruimte (minimaal 300 Mb vanaf ca level 70) toe voor de browsercache?

Dat de database gecorrumpeerd is lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk, dat zou alleen kunnen als je met een te volle flashcache steeds van account wisselt waardoor je flashcache verkeerde gegevens doorgeeft die dan ook nog per ongeluk tegenstrijdige informatie zou moeten bevatten. Maar dat kan ik niet vanaf het forum controleren.

Als je bovenstaande door mij genoemde punten hebt uitgevoerd/gecheckt en het probleem blijft dan kun je een ticket naar support sturen met de verschillende spelnamen plus userid's.
    Dan wordt daar gekeken of er vreemde dingen op de accounts te vinden zijn.

3. odiliamaria

odiliamaria Forumbeginner

ok we hebben dua een browser cache van minimaal 300 mb een flash cache die niet gereset wordt door de flashplayer, een probleem van de browser om verschillende gebruikers uit elkaar te houden en daarom gaan we maar in verschillende browsers werken en het tooltje dat je kunt instaleren om het een en ander te versnellen en stabiliseren kan hierin ook niet helpen.
    MAAR !!!! Als ik de computer opstart, inlog in de eerste account, naar de siertuin ga ( eerste keer sinds opstart, eerste keer op ingelogd vandaag alle buffers en caches dus nog leeg of zo goed als. en dat loopt het programma / browser vast in de siertuin, dan heeft dit hele verhaal van workarounds en neem een andere browser voor het volgende account geen soelaas. dus loopt het toch vast en niet door caches of dezelfde browser tweede account of zoiets.
    verder is het daarbij is het wel grappig dat als het vastloopt op pc1 ,dit op dezelfde pagina ook vast loopt op een tweede pc ! waarbij dit dan op deze tweede pc de eerste inlogaccount en de eerste pagina is die ik opstart ook vastloopt, en ook op het zelfde veld. maar dit is dus op een andere pc met een nieuwe cache. dus ..... hoe zit dat ??

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Heb je nu de flashcache wel of niet leeggemaakt? Want dat moet je net als iedere andere gebruiker van de Flashplayer gewoon van tijd tot tijd met de hand doen en daar heeft Adobe ook haar settingsmanager-pagina's voor.
    Je kan dat doen via de link in mijn handtekening en dan bij de pagina van Adobe klik je op "alle sites verwijderen".
    Op die manier wordt er met een schone lei weer verder gegaan.
    Ter verduidelijking dit plaatje:

Als je dat hebt gedaan en het probleem blijft dan kun je als gezegd in mijn eerste antwoord een ticket aan support sturen met daarin alle spelnamen en userid's die het betreft.
    Op support kan men in je accountlog kijken of kijken in het account om het probleem dan te traceren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.