Verschil prijzen Tropische papegaai en Feestpapegaai

Discussie in 'Help archief' gestart door Roadrunner14, 1 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Hallo, Ik heb Tropische papegaai gefokt en ben blij dat ik ook een feestpapegaai heb. nu wil ik feestpapegaai verkopen maar blijkt veel minder te zijn dan Tropische papegaai terwijl een feestpapegaai hoger is dan Tropische, Hoe kan dit?

    Prijs hoogste wat ik kan vragen van Tropische Papegaai is 15.629034,36 en Feestpapegaai 2.06059,61? Ik vind dat wel een verschil.

    mvg
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hangt een beetje vanaf waar er vraag naar is
     
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Bij andere fokdieren heb ik bijna altijd hoe hoger de fokdier des te hoger de prijs,omdat je er ook veel op inzet, zo denk ik. Dan kan ik beter op andere dieren gaan fokken. Het zij zo:cry:

    Hopelijk wordt hij een keer gevraagd met een event, want voor zo,n flut bedrag zet ik het natuurlijk niet op de markt, is bijna 7x verschil dan de tropische papegaai, Jammer van mijn inzet.:p
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 Mei 2020
    venus261256 vindt dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hoe vaker iets word aangeboden en verkocht hoe duurder je iets op de markt kan zetten. De tropische papegaai is dus nog maar weinig aangeboden en de beginprijs er van was dus laag. Je ziet dit met meer hoge fokdieren op de markt jammer genoeg. Er is al vaker geopperd door spelers dat deze beginprijs hoger moet worden.
     
  5. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Dankje voor de uitleg, Ik bewaar de feestpapegaai eerst wel, misschien komt het nog een keer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.