Verkoop Boomvruchten

Discussie in 'Help archief' gestart door rien63, 22 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rien63

rien63 Junior expert

Sinds de boomvruchten apart staan is er volgens mij n fout opgetreden bij de verkoop.
    B.V. Appel bij product overzicht verkoop prijs 1100 BD , Maar de maximale verkoopprijs is maar 105 BP.

Rien 63

maad vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier is al een draadje van. De prijzen zijn terug gezet naar de standaardwaarden en moeten nu eerst door spelers omhoog gebracht worden. Nadeel van de aparte tab.

3. rien63

rien63 Junior expert

Dus als je veel appels in de aanbieding hebt loop je miljoenen BD mis. En dat bij alle boomvruchten. BD Bedankt, voelt als oplichting.

4. -Coco1968-

Als je voor de wijziging appels hebt aangeboden dan staan ze nog voor de duurdere prijs, als je nu appels wilt aanbieden moet je wachten.
    Ik dacht eerst dat dit voor alle spelers telde, maar er zijn ook spelers die wel voor de dure prijzen kunnen verkopen, BP probeert dit op te lossen voor al de spelers die hier last van hebben.

Wanneer dit wel voor iedereen had geteld, was het een kwestie geweest van stuks aanbiedingen plaatsen van zo duur mogelijk. Dan gaat de prijs vanzelf omhoog.

5. rien63

rien63 Junior expert

Bevries dan de verkoop van boomvruchten voor iedereen, nu n uur verder wordt er nog steeds aangeboden voor hoge prijs.

6. maad

maad Forum prof

Ik heb voor de wijziging appels aangeboden, dus dat klopt niet.Maar kan ze nu maar voor 105 verkopen.
    Ik heb ze zelf voor 400 gekocht, handig!

Ik heb het gevonden, niet bij de boomvruchten verkopen.
    Maar ze staan ook nog bij gewas en daar kun je wel duurdere verkopen

Laatste bewerkt: 22 Februari 2017
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  7. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Maad op welke markt ben je te farmer ?
    ps ( kan dat evt. zien aan je ID nummer )

8. maad

maad Forum prof

Ik weet niet op welke markt ik ben.

9. rien63

rien63 Junior expert

29993688

10. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

dit 29993688 markt nummer farmt op markt 34

11. -Coco1968-

Het ligt niet aan je markt. Bij mij zijn er net 2 aanbiedingen opgezet van meer dan 500, terwijl ik de prijs van 60 in beeld heb.
    Het zal dus aan de verschillende servers liggen en deze zijn niet parallel aan de markt.

Ron heeft net een OA geplaatst dat hier morgen pas verder naar gekeken wordt.
    In de OA lijkt het alsof het voor iedereen telt, terwijl dit dus niet het geval is.

12. vinc051

vinc051 Forum-overlever

wanneer kunnen we weer handelen op de markt.Markt 17
    Hier de appels nog steeds tegen bodemprijs. 90 BD per stuk

13. -Coco1968-

Moeilijk om de reactie erboven eerst te lezen. Dat maakt je vraag overbodig. Er is ook een OA van.

14. klaas1941

klaas1941 Gelegenheidsauteur

waarom kan kan ik geen taartboots maken

15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik kon de appels wel duur aanbieden tot daarnet. Toen moest ik helaas gaan opschonen omdat het spel te traag werd, en toen was het feestje over. Ik kon de appels niet meer duur aanbieden. Ik was al sinds vanmiddag 2 uur ingelogd en kon daardoor dus waarschijnlijk nog steeds appels aanbieden (gek genoeg niet via boomvruchten, maar via gewassen). Misschien heeft bp iets aan deze info.

16. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.