verkeerde verwijzing naam

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 5 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Nu eindelijk maar eens een berichtje plaatsen. Het is al tijden zo dat er bij 1 van de mysterieuze stallen de soort verkeerd aangegeven wordt.

Bij events etc. waar ze als beloning komen staat als naam vermeld TMS New York echter als je op je boerderij gaat kijken staat deze onder MS New York en is dus op je gewone farm terug te vinden onder het tabje stallen en niet op Baha.

Zou dit veranderd kunnen worden?

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik heb even zitten kijken maar ik kan de verkeerde verwijzing niet vinden, ik zie tot nu toe Mysterieuze Stal staan en niet Tiki. Kun je aangeven waar je de fout precies hebt gevonden?

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb even gekeken maar ik heb het niet goed gezien. Deze stond wel goed vermeld. Ik weet wel dat er iets is wat steeds verkeerd staat. Ik ga van de week nog wel even zoeken of ik het terug kan vinden welke het dan is wat bij beloningen van events niet goed staat. Sorry voor in dit geval verkeerde informatie.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.