verjaardag

Discussie in 'Help archief' gestart door swesie, 21 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swesie

swesie Gevorderde

Farmerama is jarig bestaat 11 jaar, wat gaat de tijd toch snel. Toen ik begon moest je buren mobiliseren om de woelige weide van rotsen en andere troep te verlossen om te kunnen verbouwen ,het regende nog en wij vlogen naar baharama en als je te laat je gewassen oogsten kon je onkruid gaan wieden,het is nu een stuk makkelijker
    gr swesie

astrid1960, riekje111 en hendrika73 vinden dit leuk.
  2. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

klopt..ha ha..dat waren nog eens tijden ja....xD

astrid1960 en riekje111 vinden dit leuk.
  3. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Vroeger :p Ik speelde dit spel toen ook al, Door omstandigheden moest ik helaas stoppen maar heb de draad weer opgepakt en ik ben alweer lvl106 en bahamarama lvl 315 en speel dit weer met veel plezier:D
    Dit is ook volgens mij het verkeerde draadje:sleepy:

farmermikkie en janniekwak vinden dit leuk.
  4. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Welnee, je haalt herinneringen op met een verjaardag:D

Roadrunner14, farmermikkie en riekje111 vinden dit leuk.
  5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Hoewel gezellig natuurlijk een tweede praatgroep, ga ik dit draadje toch sluiten.
    Kletsen over het event kan natuurlijk in de praatgroep over het event en als je ergens heel blij over bent mag dat altijd gedeeld worden in het juichtopic :)

Dan blijft het voor ons ook een beetje overzichtelijk.

janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.