Vergemakkelijken bemesten

Discussie in 'Overig archief' gestart door dartleder, 28 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dartleder

dartleder Forumbeginner

Het idee is, om mesten/supermest/suzi's mest op dezelfde manier te laten werken als het toevoegen van water, zodat, indien handmatig de akkers worden bewerkt, hiervoor per akker maar 1 klikactie nodig is en er sneller gewerkt kan worden. Dus je selecteert de actie, deze komt dan in het midden te staan en dit werkt vervolgens voor alle velden tot je een nieuwe aktie selecteert.

bepsels en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Dit idee is al vaker voorbij gekomen. Het is wel een goed idee.

3. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

dat zou ik ook prettiger vinden nu gaat het nogal een verkeerd in plaats van mest geef je super mest .

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

We hebben de oogstring ooit gekregen met de mededeling dat dit was om jouw voorstel gemakkelijker mogelijk te maken.
    Helaas ziet Varun het voordeel er niet zo van. En die heeft geen verplichtingen door wat voorgaande producers hebben gezegd.
    Maar ik vind het idee heel goed, ik hoop dat als in meerdere landen dit voorstel weer naar voren komt, Varun er toch over na wil denken.

Roos45 vindt dit leuk.
  5. tholeda

tholeda Forumleerling

Ik ben er ook een voorstander van. Lijkt me ook een logische stap, gezien die oogstring. Dan werken al de mogelijkheden daarvan ten minste op dezelfde manier.

6. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Ik ben er ook voor

(ook al heb ik het knechtenabo)

7. bepsels

bepsels Forummeester

Ik vind het ook een supergoed idee!

8. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Als oogsten er dan ook bij komt dan ben ik helemaal blij :) .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.