veredeling

Discussie in 'Help archief' gestart door micchel, 27 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. micchel

micchel Gevorderde

Hallo,
    ik heb voor het eerst een veredeling gedaan en toen ik wou oogsten kwam er de vraag of ik deze veredeling wou houden of verder zoeken. maar enkel de toets "houden" licht op en de andere niet. ik wil deze veredeling niet houden, wat moet ik doen om deze veredeling teniet te doen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je moet gewoon iedere veredeling accepteren die je wordt aangeboden, anders krijg je die een andere keer weer aangeboden.
    Wanneer je grotere kassen gebruikt, kan het zijn dat je in de eerste ronde een veredeling krijgt aangeboden, dan kun je kiezen of je de veredeling wilt behouden of dat je de andere kans nog wilt benutten op een andere veredeling.
    Mijn advies: iedere veredeling accepteren.
    Je kunt er in totaal 4 activeren, en deze activeer je dus gewoon nooit (denk je op dit moment)

3. micchel

micchel Gevorderde

bedankt voor de info, ik dacht dat elke veredeling die je deed zowiezo werd toegepast maar je moet ze dus eerst nog activeren. Nu begrijp ik het, bedankt voor de info

ymked55 en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.