veredelen

Discussie in 'Help archief' gestart door Nadira1990, 2 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadira1990

Nadira1990 Forumbeginner

Hoi mede boertjes-boerinnetjes,

Ik ben weer begonnen met spelen (na 2 jaar ofzo) en ik zie een heleboel nieuwe dingen. Hartstikke leuk allemaal, voor de meeste dingen prima uitleg kunnen vinden en FAQ bijgelezen enzo. Maar nu kom ik al een paar keer de term veredelen tegen. Kan iemand me uitleggen wat dat precies is en hoe dat werkt? Ik vind geen FAQ of algemene uitleg met zoeken.
    Alvast bedankt en het is goed om weer terug te zijn.

Groetjes Nadira

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

3. boerinnetje182

boerinnetje182 Forumleerling

In je woonhuis kun je het plantje aankiezen (broeikas). Vervolgens klik je op het gewas dat je wilt veredelen en hoeveel je wilt inzetten. Na een x aantal uur is het gereed en heb je een veredeling of een andere prijs of een gedeelte van je gewas terug. De veredeling waar ik het meest aan heb: vroegrijp.
    Bij de plantenveredeling kun je je veredeling inzetten. Als je wilt veranderen kun je de veredeling stopzetten; deze is dan nog 24 uur actief voordat je een andere kunt gebruiken.

4. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

En even een aanvulling op het verhaal van boerinnetje182. Alle veredelingen blijven van jou dus je kunt zo vaak switchen als je wilt. Je kunt voor 8 TG gelijk het slot opnieuw gebruiken, betaal je 2500 BD dan duurt het 24 uur voordat je weer je slot kunt gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.