Veredelen van gewassen

Discussie in 'Help archief' gestart door Ellen1973, 22 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1973

Ellen1973 Gevorderde

Hallo,

Ben benieuwd naar welke strategie wordt gehanteerd bij het veredelen van de planten.
    Ga je voor 1, 2 of 3 kassen?
    Andere tips zijn ook welkom.

Alvast bedankt en groet,
    Ellen

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Meestal gebruikte ik de middelste. Kwam voor mij met de tijd ook goed uit. Maar om die reden heb ik ook wel de grootste kas gedaan. Ik heb de indruk dat de kans op een veredeling wel toeneemt naarmate de kas groter is.

Ellen1973 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ik ga altijd voor de grootste kas, maar ik hou mijn voorraad wel in de gaten.
    bij de grootste kas volgens mij meer kans op een bonus.
    maar dan kan het soms ook nog erg ontzettend lang duren voordat je alle juiste bonussen te pakken hebt.
    wat ik probeer te halen bij de korte gewassen van zaaipagina 1 is de gereedschaps dropbonussen en de grootste vroegrijp verkorting
    bij lange gewassen kijk ik of ik instant kan bereiken. :)
    en dan gebruik ik meestal de instant veredeling van een gewas dat goed oplevert op de markt , en om aan genoeg di onder andere te komen. maar dan is veel sm op voorraad wel nodig

Laatste bewerkt: 23 Juli 2016
    blackscorpion64 en Ellen1973 vinden dit leuk.
  4. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

altijd voor de 3 kassen dus groot gegaan en elke veredeling geaccepteerd ook als deze in kas 1 al kwam om zo sneller aan de 25 % sm liefde veredeling te komen, deze nu allen binnen op de lavendel en het loodplantje na.

doordat deze 25% sm liefde veredeling meestal als laatste word uitgedeeld heb je de andere veredelingen van betreffende gewas ook al binnen.

blackscorpion64 en Ellen1973 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb er een beetje mee geexperimenteerd, en de grootste kas bevalt mij het beste.

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ik speel wisselend begin meestal de eerst 3 tot 4 keer met de middelste om te kijken wat er uit rolt
    het scheelt per veredeling hoelang , soms heb je de eerste keer de prijs die je wilt soms duurt het lang
    daarom wisselt het ook en bij veel gewassen zoek ik meerdere
    op dit moment bezig met bloemkool de eerste kas compleet de middelste dropjes water en ik zoek de laatste de houtenhamer nog
    de andere twee in de laatste kas heb ik al en dan weer verder met ander gewas

bij bloemkool en roos wil ik graag de houtenhamer en de grijparm als extra om wat duur gereedschap op voorraad te krijgen
    die waren nu erg makkelijk bij de pakhuis questen lv 2 waar gereedschap wordt gevraagd

7. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

of je nu de kleinste kas gebruikt of de grootste kas, alle soort bonussen kunnen vallen.
    maar met de grootste kas heb je wel meer kans dat je een bonus treft. de geaccepteerde bonussen vallen niet meer, als je een bonus weigert dan kan die wel opnieuw vallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.