Verdwenen tijgers

Discussie in 'Help archief' gestart door trudymeurs, 9 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Ik wil graag iedereen even waarschuwen, ik ging net de schuur in om mijn tijgers weer op het land te laten, zijn ze nergens meer te bekennen :eek:
    Ik weet 100% zeker dat ik tijgers had, al kan ik het alleen zien omdat er van het tijgervoer gegeten is. De stallen en de in voorraad zijnde tijgers zijn allemaal foetsie :(
    Mocht u mijn dieren ergens zien, raak niet in paniek, ga zeker niet rennen, maar probeer u rustig in zekerheid te brengen en geef mij even een seintje. Ik zal dan zo snel mogelijk die dieren weer komen ophalen :)

Oja, ik hoef niet in de menagerie te kijken, want die heb ik niet in de tropen ;)

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Bedankt voor de waarschuwing, we zitten bij support alvast in camouflage-outfit klaar om veilig op zoek te kunnen gaan naar je tijgers. Als je nog wel een ticket wil sturen naar support om ons de weg te wijzen zou dat fijn zijn :)

3. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Ticket is onderweg

Ik open net mijn gekregen stallen, is er eentje een tijger, nu maar hopen dat mijn weggelopen tijgers er op afkomen :music:

Laatste bewerkt: 10 Augustus 2016
  4. tina9091

tina9091 Forum freak

via support, dus hier mag een slotje op

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.