verdwenen kuiken

Discussie in 'Help archief' gestart door Paddington28b, 7 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Sinds vandaag ben ik plots een kuiken kwijt en kan ik haar ook geen berichtjes sturen, volgens het systeem bestaat deze speler niet terwijl ik gisteren nog een berichtje aan haar heb gestuurd en een burencadeau heb gekregen. Hoe kan dit?

2. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Zou het kunnen zijn dat je kuiken onverwacht en zonder iets te zeggen is gestopt met het spel?

3. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Stond je kuiken niet in het rood en het kan ook zijn dat het kuiken jou als mentor heeft verwijdert

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien je ook geen berichtje meer kan sturen klinkt het haast als een inactieve beginnende speler, maar omdat je ook aangeeft dat je dag ervoor nog cadeautje van hebt ontvangen kan ik dat niet helemaal plaatsen en klinkt het weer meer alsof deze kuiken zelf uit de kuikenschool is gestapt.
    Je kan natuurlijk bericht naar support sturen met naam van het kuiken zodat we misschien een verklaring kunnen vinden, maar we kunnen in ieder geval niet zien hoe een kuiken bij een mentor is weggegaan (dus of zelf weggeklikt of door mentor er uit gezet).
    Veel duidelijkheid kan ik je dus helaas niet geven alleen het advies om weer op zoek te gaan naar een nieuw actief kuiken.

5. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Op zoek gaan naar een nieuw kuiken?
    Hoe doe je dat?
    Ik wacht al 6 jaar op mijn eerste kuiken vandaar mijn vraag.

6. vinc05

vinc05 Forum freak

Hi Hi even glimlachen blackscorpio denk dat je lang kunt wachten evenals vele anderen.

7. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

volgens mij bestaat de kuikenschool pas 2 jaar

8. fairie

fairie Commandant van het forum

De kuikenschool is dit jaar 3 jaar. Ik weet dit, omdat ik mij er toen bewust niet voor aangemeld had i.v.m. een zware operatie die ik zou krijgen. Ik vond het niet leuk dat als ik bij de gelukkige zou horen die kuikens kreeg om dan vlak daarna even geen/weinig tijd had om ze te begeleiden.

9. blackscorpion64

Ik speel vanaf 2010 en nooit een kuiken gehad terwijl ik wel aangemeld was.
    o_Ok na de update om opnieuw aan te melden.
    Vandaar de reactie op: Dan moet je op zoek naar een nieuw kuiken.
    Ik dacht, misschien mis ik wat :)
    Volgens mij al langer maar weet het niet precies.
    Doppie schreef al dat het pas 3 jaar is maar dat weet ik niet meer.
    Opa wordt ook een dagje ouder xD

10. fairie

Opa wordt zeker een dagje ouder. ;) Ik reageerde op Doppie die dacht dat de kuikenschool nu 2 jaar was. Dit is/wordt dit jaar 3 jaar. Ik weet alleen niet meer welke maand dit actief is geworden. Zoals ik in mijn vorige post al aangaf wist ik dit vanwege een zware operatie die ik zou krijgen. Die operatie heb ik in 2013 gehad.

Ik ben even aan het zoeken geweest en van ik terug heb kunnen vinden is het op 14 november 2013 hier voor de Nederlandse spelers ingegaan.

Laatste bewerkt: 12 April 2016
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Heb je in het kippenhok wel op een ei geklikt? Dan pas gaat hij naar een 'nieuw' kuiken voor je zoeken, anders kan je lang wachten :music:

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ben zelf ook regelmatig een kuiken kwijt...soms hoor ik dan dat ze per ongeluk verkeerd geklikt hebben..
    en soms gooien ze je er uit om geen reden..
    De kuikenschool was trouwens al eerder actief....sentimenteel als ik kan zijn:music:heb ik het berichtje nog altijd in mijn postvak staan..
    Hofje is sinds 11-04-2013 mentor:inlove:

-Coco1968- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

Ik heb geen ei in het kippenhok.
    Er staat een heel verhaal zoals: bedankt voor je aanmelding maar het kan nog een tijdje duren.
    Deze melding staat er al jaren :cry:
    o_Ok toen het vorig jaar opnieuw moest.

14. fairie

Ik kon mij ook herinneren dat het ongeveer in die periode was. (zat zelf aan mei te denken) Met zoeken op het forum kwam ik dus het volgende tegen waardoor ik dus hierboven de datum heb gezet die onder de berichten staan in de link die ik hierbij zet. In elk geval dankjewel voor de juiste datum/periode. Ik wist wel het jaartal zeker.

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/kuikenschool-mentoring.5079/

Nu net met kijken met de link opzoeken denk ik dat ik weet waar het verschil in zit. Bij 1 van deze posts staat dat het gaat over het nieuwe systeem. Er zullen dan denk ik toen wijzigingen in het mentorsysteem geweest zijn die dan op die datum is ingegaan. Volgende keer dus iets beter kijken voor ik het neerzet.

15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Welnee en wat maakt het uit...ik las over verdwenen kuikens hier en jullie zoektocht naar de datum van de kuikenschool..
    Ik heb het berichtje altijd nog bewaard en kon daarom helpen:)
    Het is denk zelfs nog iets eerder geweest...ik was niet bij de 1e groep, maar wel al vrij snel;)

16. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik weet de exacte start van de kuikenschool zo ook niet meer, maar van veel oude OA's (waaronder die fairie heeft opgezocht) zegt de datum niet veel.
    Dit ivm de verandering van oude naar nieuwe forum, er zijn heel veel oude OA's wel meegenomen naar nieuwe forum zodat het niet helemaal verloren zou gaan maar de datum van de post zelf zegt dus niet veel meer. Zijn heel veel op dezelfde datum geplaatst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.