verder op Bahamarama

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 2 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik wil heel graag verder komen op bahamarama zodat ik mijn velden kan uitbreiden.
    Ben aan het kijken in de questen maar dat valt niet mee omdat ik dan gewassen of dieren moet inleveren die ik nog niet heb.
    nu zie ik een quest vliegend tapijt hoe kom ik daaraan?
    andere tips om higerop te komen en gouden bananen te verzamelen?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je hoger dan level 40 bent, rode bowl op de markt kopen en eten. En dan inderdaad eerst het land vergroten. Geen GB uitgeven voor de extra klanten, maar wel dagelijks in de coöperatie kijken of de Bahamarama bestellingen interessant zijn.
    Als je veel tijd hebt de gewassen vrijspelen, zoveel mogelijk in de volgorde die je in questen tegenkomt.
    Als je minder tijd hebt, de bananen vrijspelen en daarna zo snel mogelijk de apen.

De vliegende tapijten komen van de werkplaats van de kamelen. De kamelen zitten in een vrij laat tempelgedeelte. De eetstokjes en panda's kom je eerder tegen.

3. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

de tijdelijke events hebben tegenwoordig ook vaak TEP. Fase 2, 4 en 6 van het huidige event bijvoorbeeld. Hiervoor zijn geen baharama zaken nodig. Ik weet niet hoever je al bent op de farmerama zelf. Maar mogelijk kun je de wolkenrij bemachtigen. Levert elke 4 uur ook weer tep op.

en verder natuurlijk zoveel mogelijk produceren op de baharama

4. ik zit in level 95 maar toen heb ik een tijdje niet gespeeld en toen ik terugkwam is dat allemaal veranderd. ik snap hetnog niet helemaal maar ik ga het eens op mijn gemak lezen. dankjhewel allemaal!

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Mag ik vragen op welk level je in Bahamarama bent?
    Als je zo'n hoog level had, zul je Bahamarama ook een redelijk eind geweest zijn.
    De zaken die je toen had vrijgespeeld, heb je allemaal vrij. Zoals de bananen en de apen.
    Er zijn veel nieuwe dingen bijgekomen, maar misschien dat je dan eerst moet proberen om schateiland vrij te spelen.
    Nieuwe questen komen de hele tijd vooraan in de coöperatie, en steeds voor hogere levels. Het is dus handig om in de coöperatie vanaf het eind te kijken wat je kunt doen op Bahamarama.
    Heropeningsfeest is ook een leuke quest om verder te komen waar de gewassen en bomen uit het laatste tempelgedeelte niet voor nodig zijn.

6. natuurlijk mag je dat vragen! op bahamara zit ik in level 95 en in de gewone op level 79
    bedankt voor de tip! ik had heropeningsfeet had iik idd al gevonden en ben ik nu aan begonnen :)

7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ter aanvulling op -coco1968-
    ook kun je mango-sinasappel-smoothie 7500tep of chocolade pannekoeken 6000tep eten
    deze zijn op de markt tekoop /of produceren in de spa op ambacht plaats
    rode bowl 2500tep

misschien zijn er ook wel gulle vrienden die je er 1p/d kunnen sturen als cado
    doe ik zelf ook regelmatig met wac om lagere lv spelers grotere mogelijkheden te geven met events
    is leuk om andere ook een kans te geven :p

succes;)

MichellevdD vindt dit leuk.
    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    :p;)tof! kunnen wij geen vrienden worden?ik heb nog plaats.
    enne bedankt wb de bowls ik ben u een level geklommen! op bahama en 5 gouden bananen gekregen thnx!

ander vraagje, waar staan de verschillende levels van bahamara beschreven? en de nieuwe gewassen die erbij horen per level?

Laatst bewerkt door moderator: 3 Mei 2015
    dutchboy en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Denk erom dat dubbelposten niet is toegestaan. Als je iets toe wil voegen kan je de ´bewerk´ knop gebruiken.

Dan heb ik hier de faq over bahamarama voor je. Dan kan je alles rustig even nalezen.:)
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-2-0.4770/

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Excuses aanvaard, het kan iedereen overkomen hoor. Veel succes en speelplezier.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.