Verbeteringen ?

Discussie in 'Help archief' gestart door joke0987, 28 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Ik merk nu voor de 3e keer dat als ik bij Bommel alle sloten heb verwijderd, de kist niet open gaat. Wat heb ik dan gemist?
    De voermolen springt nog steeds terug naar het begin (het meeste voer) terwijl ik toch echt helemaal aan de andere kant moet zijn: het minste voer. En dat iedere keer!
    Waarom kan ik via Firefox nog steeds het forum niet benaderen?
    Waarom moet ik 2x klikken om iets te oogsten of te voeren of te uit te mesten of het burenlijstje weg te krijgen?
    Ik merk van verdergaande verbeteringen echt niet veel en sommige dingen beginnen me toch echt behoorlijk te ergeren.
    Waarom horen we zo weinig?
     
    .Fisherman. en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    helaas lopen niet alle dingen even vlot na het afschaffen van de flash. veel zaken zijn doorgegeven en bekend. het blijft helaas dus nog even wachten tot alles opgelost is.
     
  3. harry4557

    harry4557 Actieve auteur

    ja ook ik heb deze dingen nog steeds het bevriezen van het spel en heel vaak opnieuw op moet starten
    leuk is het allemaal niet en zie ook geen verbeteringen
    hoe lang kan je dit nog volhouden als je zo gaat ergeren
    aub doe er iets aan of anders kom met iets waar jullie nog mee bezig zijn om dit allemaal op te lossen
    maar doe er aub wat aan. speel al van bijna van het begin
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.