Veranderingen bij volle maan en fokken

Discussie in 'Overig archief' gestart door OkkieTrooy, 12 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Wil even laten weten dat ik de veranderingen bij Volle maan, het fokken en de bonenstaak een grote vooruitgang vind.
    Niet dat ik problemen had maar dit is zo'n verandering waarbij je denkt: Goh, ik wist niet dat ik dat wilde maar ik ben er blij mee. Dank BP.

Laatste bewerkt: 12 December 2015
    Streptocarpus1 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. harriejose

harriejose Forum freak

Ben ik helemaal met je eens. Had niet alles meteen door, maar ja, ik snap het nu.
    José

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Volle maan, mee eens, dat is een vooruitgang. Bonenstaak, is nog steeds hetzelfde voor mij (ik heb geen knechten) Het fokken; 1 grote ongezellige klinische reageerbuisbaby. Daar is er het plezier echt afgehaald. Jammer, jammer, jammer

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Ben ik helemaal eens ,zijn goede veranderingen

5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik vind beide veranderingen ook een zeer goede vooruitgang en ook ik ben er blij mee.
    Compliment voor de designers die dit bedacht en uitgewerkt hebben.
    Verder zou ik graag een koppeling tot stand zien Komen met de teller bij het oogsten van het fokken of een eigen teller.
    Ik vermoed alleen dat het probleem dan is 2 telwerken omdat de Bahamara dieren op een ander telwerk gedaan moeten worden.
    Wat mij betreft zouden de fokhotels dan gesplitst kunnen worden in de Bahamarama groep en een Farm groep
    Je hebt dan dubbele capaciteit. Wie weet komt het ooit nog eens

6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ben ook blij met de veranderingen..... maar ik merk dat ik nu veel sneller door mijn SV heen ben! Ik fok nu veel meer dan voorheen... levert natuurlijk wel wat op!xD

7. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik ben heel blij met de veranderingen vooral het fokken en de bonenstaak;):) super gedaan BP

8. annigjen

annigjen Keizer van het forum

o_Ok ik ben er heel erg blij mee. Super

9. farro

farro Forumkenner

Als het goed is mag het ook gezegd worden.
    De veranderingen aan de bonenstaak, de volle maan en het fokmotel vind ik persoonlijk een GROTE verbetering.
    Doe zo verder met verbeteringen aan te brengen, jullie zitten op het goede spoor.
    Alleen jammer wat het bevriezen van het spel betreft maar ik denk dat ze daar ook binnenkort een oplossing zullen voor vinden, allez dat hoop ik althans.

10. -ZombieGirl-

-ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

Het nieuwe volle maan event heeft 1 nadeel voor me,en dat zijn de comfortvelden die niet meer gebruikt kunnen worden maar die ik bijna altijd gebruikte,mn oogst is dan ook een stuk kleiner nu...maar het aparte veld is wel erg fijn. Al moet ik daar nog even erg aan wennen,met het laatste volle maan ben ik een paar keer vergeten te oogsten... hihi

De nieuwe fok mag misschien handiger zijn,ik heb het idee dat het zo gemaakt is dat mensen ineens veel meer sv gaan gebruiken waardoor ze meer gaan kopen,wat natuurlijk de bedoeling is..Het is niet leuk,niet mooi en ik mis de oude stallen,waarbij ik echt uitkeek naar de resultaten! Ik heb bij het laatse fokevent voor de eerste keer niet echt plezier gehad in het fokken. Het word hierboven een ongezellige klinische reageerbuisbaby genoemd,misschien een beetje hard,maar jammer genoeg wel waar.

De bonestaak,in 1 woord, TOP!

snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. annwei

annwei Veteraan

Ik heb gezien dat in de FAQ Boer'n feiten, de FAQ nog niet is aangepast, wat betreft het fokmotel. Hier wordt nog gesproken over een fokmotel op het land plaatsen, enz. Misschien lastig voor beginnende boeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.