Verandering in Knechten abonnement?

Discussie in 'Help archief' gestart door LadyFamerieke, 18 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Iedere maand neem ik een knechten abonnement, dit doe ik al een paar jaar en het ging altijd goed, geen problemen.

Nu echter is zowel de wolkenrij als bouwkundige uitgeschakdeld, zitten die er niet meer in?
    Heb ik een bericht gemist?

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier zijn alle knechten (van maandabonnement) nog actief.
    Al geprobeerd uit te loggen en op te schonen?
    Of kan het zo zijn, dat je losse knechten had uit kistjes (zaaimachine bijvoorbeeld) en maaidorser via farmmunten, of met tg alleen bepaalde knechten hebt aangeschaft?

LadyFamerieke vindt dit leuk.
  3. LadyFamerieke

Het was gisteren al aan de gang, dus de computer is opnieuw opgestart en alles. Ik heb geen andere knechten aangeschaft dan het maandelijkse abonnement. Misschien dat er eentje uit een kissie is gekropen maar dat kan ik mij niet herinneren, eerlijk gezegd neem ik niet veel tijd om de inhoud van die kistjes te bekijken, openen - goedkeuren - de volgende. Is het kwalijk als je een knecht uit een kistje krijgt? heeft dat een negatieve uitwerking op je abonnement? Ik snap hier helemaal niets van. Nog nooit problemen gehad.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan ook knechtjes aan het rad gewonnen hebben. Ik koop ook altijd de maandknechten maar bij mij lopen ze ook allemaal ongelijk.
    Bij questen of Bommel krijg je ook vaak 1 van de knechten. En de kisten is zeker ook een optie.
    Je kan natuurlijk altijd een berichtje naar support sturen. Dan kijken ze daar of er iets vreemds te zien is.

5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nee das niet kwalijk , alleen heul erg lastig en dan krijg je de problemen die jij nu hebt ...
    Heb het hier ook regelmatig ...en het is echt niet prettig :(

6. LadyFamerieke

Ik begin mij nu serieus af te vragen of ik de aanbieding van september gemist heb, het aantal uren van oogsten en zaaien is nogal aan de lage kant.
    Normaal heb ik halverwege de maand voor die twee zeker nog zo'n 700+ uren nu ongeveer de helft.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit is de laatste geweest. Als je altijd over hebt dan is dat goed mogelijk
    https://board-nl.farmerama.com/inde...anbieding-29-augustus-3-september-2018.30571/

8. LadyFamerieke

Er is dus niets verandert aan het knechtenabonnement, kennelijk heb ik er eentje overgeslagen en nu goed opletten op de volgende.
    Moet er niet aan denken om alles met de muis te moeten doen. Maar gelukkig heb ik de couponnen nog ;)

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.