veranderen van mijn email?

Discussie in 'Help archief' gestart door kaena59, 6 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaena59

kaena59 Forumleerling

Hallo,

Wie kan mij helpen???? Ik moet mijn e-mailadres veranderen maar kan nergens weer vinden waar en hoe ik dat moet doen ik kan zelfs niet weer vinden waar mijn oude mailadres staat......vroeger kon je dat heel makkelijk terugvinden maar nu echt niet meer.............daarom Help a.u.b.

Groetjes Kaena

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan je emailadres veranderen rechts bovenin bij de tandwieltjes. Dan ga je naar de steeksleutel aan de rechterkant in het midden. Dan kom je bij je account en selecteer je links emailadres. De rest wijst zich vanzelf als het goed is . Succes.

3. kaena59

kaena59 Forumleerling

Hallo Enk,

Bedankt voor je reactie maar dat had ik al geprobeerd en dan krijg je de melding dat er een email naar je oude adres is gestuurd maar dat adres bestaat niet meer en kan ik ook niet meer bij komen vandaar.

Wij zijn een tijdje geleden veranderd van provider en daar kan ik niets meer op het oude mailadres ontvangen.
    Hierdoor dus mijn probleem.

Toch bedankt voor je reactie en ik hoop dat ik verder geholpen kan worden.

Groetjes Kaena.

4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Berichtje naar support sturen .......
    Even je situatie uitleggen
    niet vergeten je spelersnaam, Id nr. en andere email adres te melden
    dan lief vragen en afwachten

5. kaena59

kaena59 Forumleerling

Okay ga ik proberen bedankt..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.