Velden niet geladen

Discussie in 'Help archief' gestart door Eric1965, 28 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eric1965

    Eric1965 Gelegenheidsauteur

    Elke keer als ik naar een nieuw veld krijg ik wachten in beeld dus gebruik ik de F5 knop wel lastig als je 10 velden moet oogsten.Dus aan mijn uil en kraaien boom heb ik niks want doe dan ongeveer 3 velden in een kwartier.Zijn er meer mensen die hier last van hebben.
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Door veelvuldig gebruik van de F5 knop loopt de boel op de lange termijn sneller vast en langer vast in Unity.
    Het beste is om de boel nu eerst goed te schonen en om het helemaal door te laten laden.
     
  3. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    hier ook telkens vast lopen, heb alles al opgeschoond en toch. Met name het neerzetten van stallen geeft problemen. Moet telkens opnieuw inloggen.
     
  4. jule****

    jule**** Actieve auteur

    normaal was ik half uur bezig alles oogsten, nu als ik s avonds oogst moet ik 5 of meer keer in en uit te loggen, elke keer als ik moet tot 100% wachten duurt paar minuten en soms meer,en dan gaat wel. meestal als ik naar ander veld moet wachten duurt heel lang ,hoe lang wachten is normaal ?want soms is ook na 10 min nog steeds die 100% en na op nieuw inloggen duurt nog 10 min, en dan 5 keer ,ik wacht soms meer dan uur elke avond, en van mijn huisdieren heb ik niks . vandaag was ik 2 uur bezig en dingen van 12uur kan ik morgen niet oogsten op normale tijd want nu alles is 2 uur later. wolkenrij na op nieuw inloggen doet helemaal niet allen bloemen draaien.
    ik spel client, animatie is aan. wat doe ik niet goed, ik ben zoooooo zat. doe ik iets niet goed ???
    f5 werkt bij mijn laptop niet.
     
    Laatste bewerkt: 14 April 2021
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik zou beginnen met animatie op uit te zetten, dit kost veel spelvermogen van je computer, waardoor er minder vermogen overblijft voor het laden van je velden. Als hij vastloopt ook niet direct helemaal uitloggen en opnieuw inloggen, probeer het eerst met de knop "vernieuwen" in je taakbalk linksboven (het rondje met een pijltje). Dit doet net iets meer dan F5, maar is minder heftig dan volledig uitloggen en opnieuw inloggen.
    Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt, laat het me even weten of het wat doet. Ik ben ook niet zo heel technisch, maar voor mijn gevoel werken deze dingen wel mee, ben dus benieuwd of ze bij iemand anders ook helpen.
     
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi ik heb daar ook last van bij het laden maar ik kan bij unity zo en zo geen f5 doen want dat doet hij niet
    Ik ga het uitproberen je hoort als het beter gaat gr Tineke


    Hoi als je bij unity ingelogd ben heb je geen taak balk en Nu ?
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Misschien heb ik hem verkeerd benoemd, ben ook niet zo heel technisch. :oops:
    Ik bedoel de (zoek)balk bovenin je scherm, waarin staat https..... (dus die aangeeft dat je in farmerama zit). Daar staan aan de linkerkant een paar tekentjes naast. Een pijltje naar links en (bij mij heel licht) een pijltje naar rechts, waarmee je naar de vorige of volgende pagina, kan gaan. Het derde is een rondje met pijltje om de pagina te vernieuwen, die bedoel ik. Als je dit tekentje niet heb staan/kan vinden zou je het ook met Ctrl+R kunnen proberen. Dat zou hetzelfde resultaat moeten hebben.
     
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja dat is wel bij edge en zo maar niet bij unity de client daar heb je geen balk ? Oke ik zal kijken thanks
    Hoi ik heb het uitgeprobeert maar het werkt echt niet
    Gr Tineke
     
    Laatste bewerkt: 19 April 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.