Veiligeidskegelfabriek

Discussie in 'Help archief' gestart door preaboco, 8 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. preaboco

    preaboco Forumleerling

    Waarom kan ik een veiligheidskegelfabriek niet bouwen?
    Heb ik wat gemist?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  3. preaboco

    preaboco Forumleerling

    Ah okay, ik was op vakantie in augustus, dus gemist.
    Komt het nog terug de mogelijkheid om te winnen, dat je weet?
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is niet bekend. Hou daarvoor de aankondigingen in de gaten.
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hij was bij het vorige ruil event wel te verkrijgen, maar volgens mij werd hij in de zeppelin alleen gevraagd en niet of nauwelijks aangeboden. Maar dit terzijde.
     
  6. bepsels

    bepsels Forummeester

    Ik lees wel vaker over de zeppelin, maar wat is dat voor iets?
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Vroeger moest je bij het cadeau- en ruilevent op een zeppelin klikken(een soort ballon) Dat gaat er niet meer uit bij de mensen die dit meegemaakt hebben.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb die tijd niet meegemaakt, maar me keurig aangepast aan de oude rotten in het ruilvak dus ik gebruik de term ook xD
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik ook niet, moet wel gaan oppassen dat ik niet achter een rollator beland:eek::p
     
  10. breston18

    breston18 Forumkenner

    Ik heb hem wel gekend, maar het middenstuk gemist, weet niet wat er toen gebeurt is.
    Nu maar afwachten wat er allemaal komen gaat
     
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Wees blij dat jullie hem gemist hebben (de zeppelin), deze zorgde alleen maar voor storingen. Dus iedereen was wel blij toen deze verdween. Was ook erg irritant dat gevlieg in de stad er van.

    Mensen konden maar 1 veiligheidskegelfabriek bij een fokevent krijgen en je kon hem uit een kistje krijgen. De meeste hebben er dus maar 1 en vandaar dat hij weinig aangeboden zal zijn geweest met het ruilen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.