veel dieren maar de meeste krijg je nooit!

Discussie in 'Overig archief' gestart door steventje79, 9 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steventje79

steventje79 Forumleerling

vind wel spijtig dat er zoveel mooie dieren zijn, maar je kan ze niet kopen
    via kisten , wachten en wachten tot je eens krijgt bij opdrachten en dan heb
    alles afgeven voor toch 3 vraagteken dier te winnen en dan na 5 uur zitten
    er dieren bij die je hebt, en kan je terug wachten
    wel spijtig hoor, er komen elke keer dieren bij ma de meeste in je lijst ga
    je nooit krijgen pfffff

2. micchel

micchel Gevorderde

Hallo Steven,
    ik vond je bericht nogal warrig maar ik denk dat je bedoelt dat nieuwe stallen moeilijk te krijgen zijn en niet te koop. Het is dan ook de bedoeling om deze te verdienen via events en questen. Mits wat moeite en een beetje geduld kom je al een eind. Het kan ook niet de bedoeling zijn dat alles zomaar in je schoot wordt geworpen. Anders is er geen uitdaging meer. En dan zijn er nog de ruilevents waar je ontbrekende stallen kan geven en ruilen. Dus een beetje geduld en wat geluk in de events en het komt wel in orde

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Maak bij een volgend ruilevent een lijstje van de stallen die je mist en plaats dat op het forum bij het desbetreffende draadje.
    Dan komen er vast nieuwe stallen op jouw boerderijtje.
    ook al heb je misschien niet veel te ruilen, er zijn genoeg boertjes die je op weg willen helpen, zonder er iets voor terug te vragen.

janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Ik heb je draadje even verplaatst omdat het niet echt een algemene vraag is.

5. steventje79

steventje79 Forumleerling

Farmermikkie dankje voor te helpen hoor en uitleg, micchel en das inderdaad niet de bedoeling dat het in de schoot wordt
    geschoten maar de stallen die je wilt kosten 50 kisten dus dan kan je lang wachten hoor en in de ruilactie vind je deze niet daar heb
    ik al naar gekeken want de de meeste willen ook deze kot zelf. en sorry dat mijn bericht verwarrend is hoor

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.