Veel cadeaux van Bommel

Discussie in 'Help archief' gestart door ikky999, 17 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

xDxD Ik ben heel erg blij, maar ook erg verbaasd!!
    Ik ben net even op bezoek geweest bij Bommel.
    Krijg netjes van Bommel mijn 1x gratis dagdraai en 4x een ander cadeautje.
    Ben ik natuurlijk superblij mee, maar volgens mij klopt dit niet. Is dit een bugje ??
    Ik ben al bijna in level 91 en de extra cadeaux die je krijgt als je in level 90 komt, die heb ik allang gehad.

Mijn cadeaux die ik kreeg zijn 1x gratis dagdraai, 5x SM, 5x SV, 5x Susi TurboM en 5x Susi SM.

2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Gefeliciteerd.
    Je hebt die grote doos achter gekregen. Dat is inderdaad een mooi kado dat je kunt krijgen vanaf level 90.

3. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik ken dit kado ook, ben er altijd heel blij mee, net als jij.

4. ikky999

Dank jullie wel voor de reacties.
    Maar als ik het dus goed begrijp, kan je vanaf level 90 vaker de "grote cadeau doos" krijgen ???
    Maar die doos is toch rood ..... mijn doos van vandaag is roze ... of maakt dat ook niet uit???
    Blij ben ik er in iedergeval wel mee.

5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ja er en kunnen 3 verschillende dingen (pakketten) inzitten Er is ook één waar je volgens mij een aantal ambachtsprodukten krijgt

Uit f.a.q. gekopieerd
    Na level 90 heeft de speler een grotere keuze uit de te winnen prijzen. Dit betekent dat er 3 extra prijzen zijn voor deze levels. Hieronder een overzicht van deze extra prijzen:

6. ikky999

Dank je wel voor je antwoord en het overzicht uit het FAQ.
    Toch maar weer eens een keer daar beter rondneuzen.
    Wel leuk dat je kans hebt op zo'n speciaal pakket.
    Ik ben weer wijzer en mijn vraag is zeker beantwoord.
    Bedankt allemaal :D

Mag een slotje op.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.