vastlopten kristalwatervallen

Discussie in 'Help archief' gestart door Laura512001, 25 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura512001

Laura512001 Forumleerling

Hoi Ik heb een vraag, sinds ik het spel gedownload heb, en als ik alleen de maaidorser aan heb.. oogt hij netjes alle veldjes behalve de kristalwatervallen.. hij oogst het wel maar de punten blijven hangen... zo loop je natuurlijk heel veel epps mis.. tenzij het spel ze achteraf wel optelt dat weet ik dus niet zoals ik kan zien gebeurt dat niet.. hebben hier meer mensen last van?

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het gaat hier om een weergavefout die bekend is en is doorgegeven aan de programmeurs. Het telt dus niet in beeld, maar ze tellen wel degelijk gewoon mee in het totaal.

3. Laura512001

Laura512001 Forumleerling

okay dank je wel, dan ben ik rustig.. oogst dat veld wel het laatst haha.. dan zitten me die dingen ook niet bij andere velden in de weg

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Het loopt hier vanavond alweer na een paar kistjes openen vast.

Goed (niet dus) bezig BP.>:(:mad:

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Pfff, wat een boosheid. Voorop gesteld ik begrijp de frustratie, maar het helpt denk ik beter om in het draadje van unity aan te geven waneer het gebeurd en wat je op dat moment geprobeerd hebt. Dan kunnen de programmeurs war gerichter naar de oorzaak zoeken.

ik heb verder ook geen antwoord, aar ga er vanuit dat ze hard op zoek zijn naar de oorzaak van het probeel mwat bij een aantal spelers voorkomt

janniekwak vindt dit leuk.
  6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vraag van vraagsteller is beantwoord, dus hier een slotje

LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.